Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 4 år. Hun lukter noe innmari svette. Vi dusjer henne hver dag. Vasker under armene morgen og kveld.

 

Noen som har samme problem?

Når kan man begynne med deo?

Vi bruker natusanpulver etter hver vask, både for lukt og for å holde det tørt...

 

Er veldig mottakelig for hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 unger og har aldri kjent svettelukt av noen av dem.Synes det hørtes "rart" ut. Håper det ordner seg.

Skrevet

Ta det opp med helsesøster eller legen. Det skal vel ikkje lukte svettelukt før puberteten?

Skrevet

ta det opp med helsesøster. kan være tegn på puberteten er i gang. var noe voldsomt tidlig så får håpe dete r noe annet

Skrevet

Min gutt på 2.5 år, lukter svette etter han har vært skikkelig aktiv og svett og varm. Skikkelig vond svettelukt.

Tror ikke det er så veldig farlig. Har hørt om andre barn som gjør det også.

Tviler på at gutten min er kommet i puberteten altså.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...