Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Er det noen som har sin 1. pp her inne? Jeg venter mens den 11. mars. Det er så spennende!!!!!

Er det noen det har klaffet for med en gang ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har min første pp. Hadde kun sex tre ganger vedeggløsning så tviler vel på at det klaffer ved føste fosøk. Hadde mange symptomer, men nå har jeg ingen. Venter mens den 6-7, og kjenner det på meg nå at den er like rundt hjørnet. Sukk... Men vi får se.. Du da, hatt noen symptoemer?

Skrevet

Hei. Jeg og samboerenmin hadde sex kun to ganger ved eggløsning, så sjangsen er vel liten her også. Men jeg har murring ved høyre eggstokk, og er oppblåst i magen. Men det kan jo være andre ting også...

Skrevet

Men..... det skal jo bare en bra sædcelle til, og det er jo i eggløsningen det skal klaffe best! Leste at man burde ha ca. tre-fire dagen opphold for atr sæden skal lagre seg litt...

Skrevet

Veit ikke helt om jeg kan si at jeg er inne i min 1 pp, for vi har ikke prøvd så mye denne mnd. Fjerna spiralen i slutten av februar, så venter egentlig bare på ikm så jeg veit hvor i syklusen jeg er. Så blir det prøving neste mnd. Men i dag på jobben ble jeg plutselig så småkvalm og svimmel, så begynte å lure på om det kunne være noen symptomer. Men det er jo sikkert bare innbildning, hehe! Tror jeg har ikm 9.mars, hvis syklusen min ikke er forandret etter jeg fjernet spiralen.

Skrevet

Hei! 1. pp her og :) Kjempespennede! Har ikm rundt 6. mars tror jeg, men har hatt ganske ustabil syklus, så får vente å se. Tok en test søndag som var neg., så mista håpet litt da. Men, men...

Går fra å være helt sikker på at jeg er gravid til å miste all tro fra dag til dag, så vet ikke hva jeg skal tro...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Kan man teste positivt så lenge før ikm da? Har du noen symptomer da, mo82-1pp?

Blir spennende dette fremover. Håper vi kan følge hverandre, godt å ha noen i samme situasjon å "snakke" med! :o)

Skrevet

Hei jenter!

En tur innom fra 1.trimester. Dere må holde motet oppe, for oss klaffet det på første forsøk! Jeg hadde regnet ut eggløsning ved hjelp av en kalkulator og var absolutt ikke sikker da jeg akkurat hadde fjernet spiral. Sex 2 dager etter hverandre 1-2 dager før antatt EL og vips!

Lykke til! Det kan absolutt gå, håper å se dere på 1. trimester snart!

Skrevet

Vært i 1 pp etter ma nå ca 5 ukers siden, går og venter på TR i disse dager da, håper at den kommer fort for jeg er tydeligvis ikke gravid. Hadde EL rundt den 18 ca denne mnd.

Skrevet

Så godt å høre at det klaffer fort for noen, blir spennende å se hvordan det går med oss andre innpå her. :o) Jeg er heller ikke helt sikker på syklusen min, så håper TR kommer snart så jeg får litt oversikt. Hehe! Da skal jeg sjekke ut den eggeløsningskalkulatoren jeg også.

Lykke til videre med bebis i magen, We Hope!! Håper vi her kommer fort etter deg på 1. trimester. :o)

Skrevet

Amazing: neida. Det var nok alt for tidlig å teste søndag, men det er rart hvordan psyken virker inn uansett.. Hihi, nå har jeg bestemt meg for å bare vente å se.. Kommer tanta, så kommer den :)

Vi må jo kose oss, nå når vi endeli har blitt prøvere! Det er stort!! Merker fort at jeg blir stressa av all infoen, symptomleting, ikm, el +++ Får prøve å ta det med ro, å glede oss til det kommer en positiv test, for den kommer nok :)

Lykke til, alle! Hurra for prøving!!! :)

Skrevet

hei hei. også 1 pp her. Har hatt så som så med sex. Fjernet hs 30 jan, fikk mensen 2 februar, Og siden det har det vært "tomt" for symptomer både av det ene og det andre. Tatt en test jeg også som var neg. Men tror jeg hadde el mellom 23-28 feb engang så må fortsatt vente noen dager før jeg tror på at det er helt uaktuelt at jeg er gravid.. har uansett bestilt el tester på billig-test.no. Så skulle det ikke gå nå så får jeg se til neste periode. jeg har så uregelmessig syklus, så må vel teste meg for el hvis jeg skal finne ut av når den er.

Lykke til, og hold oss oppdatert:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er også i første pp:) Er veeldig spennende ja.

Jeg skal vel ha mensen i dag eller i morgen tror jeg, litt ustabil syklus her og, men ikke mye. Tok test i dag, men den var så svak at jeg stoler ikke på den, så på lørdag blir det digital test hvis tanta ikke har kommet *hååååper hu ikke kommer* :P

Vi har hatt myyye sex denne mnd..vet vi hadde dagen før el, og begge el-dagene. Tok el-test. Så, det er jo bare å vente å se!

Symptonene ser jeg ikke noe til, men det gjorde jeg ikke sist heller.

Eneste symptone er at jeg fremdeles har bekkenlødning, og den er ikke blitt noe bedre de siste dagene!!

Har ei tulle fra før da på 7 mnd. Vi vil ha to tette ja:)

Lykke til jenter, vi får holde hverandre oppdatert;)

Skrevet

Godt skrevet, mo82-1pp!! :o) Vi må kose oss som prøvere, og prøve å ta det med ro og glede oss over at det snart kommer en positiv test!! :o)

*Fornerina*: Lykke til med testen på lørdag, krysser fingrene for at en er positiv! :o)

Lykke til jenter, og hold oss oppdatert! :o)

Skrevet

Tusen takk Amazing! :)

Masse lykke til til deg også! :)

Jeg får nok ikke gitt tilbakemelding til dere her inne før på tirsdag tror jeg, men håper virkelig jeg har positiv svar da gitt. Også er jeg veldig spent på åssen det går med alle dere andre her inne da :)

Skrevet

Hei!

Jeg fjernet hormonspiral 26. februar, og gynekologen sa at et modent egg var klart til å "poppe" samme dag eller neste. Gynekologen ba meg gå hjem og kose med mannen :) Jeg har IKM 12. mars.

Har to herlige gutter på 9 1/2 år og snart 2 år.

Lykke til alle sammen :) Den spennende reisen har bare såvidt begynt ;)

Skrevet

Heisann.. Jeg er også inne i min 1. pp, men teller ikke dager noe spesielt.. kastet p-pillene 10. Februar :) så får vi bare se det litt an fremover.. Mensen er ventet iløpet av helgen.. (håper selvfølgelig at den ikke kommer, men regner med det)

Skrevet

hei :)

jeg er i min 1 pp. venter mens 9 mars. :)

grugleder meg til søndag ;)

Skrevet

hei... jeg skal begynne på 1 pp nå i mars..

Skrevet

Så gøy å se at det er mange som er inne i sin 1pp. Er det selv..

Forventer IKM i morgen, men har ikke hatt noen menssmerter de siste dagene, noe som jeg pleier å ha.. Kan dette være et tegn? På mandagen som var greide jeg ikke å vente mer, så jeg testet, men det var jo som jeg trodde, negativ.. Tror jeg ønsker så utrolig å bli gravid at kroppen min bare tuller med meg jeg.. hmmm...

Må slutte å lete etter tegn og sitte her for en stund tror jeg, hehe ::) Blir bare mer og mer "rugesyk" som kameratene til samboeren kaller det, hehe :)

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Er også i min 1 (og forhåpentligvis siste) pp :)

Fjernet hs den 25feb...fikk TR den 27..

Usikker på syklus så satser på mye sex i helgen og neste uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...