Milena Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hei jenter! Er inne i min 1 pp nå, og venter mens den 11, mars.... Er veldig spent!!! Er det noen som det har klaffet for med en gang?
har4barn Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg ble gravid i 1.pp med nr 2,3 og 4 (mistet nr 4). Så det er mulig!
Milena Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Prøvde dere veldig hyppig? Dvs, hvor ofte hadde dere samleie?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ja,:-) Dvs,prøvde for skikkelig denne mnd.,første pp,prøvde vi igrunn ikkje veldig...Rart å få positiv test,hadde ikkje trudd da skulle gå så fort..
<3 lykkeliten <3 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Har blitt gravid på 1pp alle fire gangene. Så det går veldig fint ann.
AO3 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Ja, jeg. Vi har vel i løpet av den tiden vi har vært sammen aldri hatt mindre sex enn akkurat den måneden... Kunne gå opptil fire dager uten noe sengekos. Men det klaffet likevel.
ellemmelle og bitteliten Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg også, uten at jeg helt har klart å skjønne det ennå :-) Sambo var borte hele uka før EL så trodde aldri i verden det skulle holde, men en gang kan tydeligvis være nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå