Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Først så drømte eg at eg testa positivt,og når eg våkna hadde eg ikkje trua igrunn på at da klaffa denne mnd. Men so tok eg ein test,og der kom streken opp ganske fort,ikkje like sterk som kontroll streken,men likevel VELDIG tydelig..... Da er ganske rart,og har nok ikkje synka heilt inn enda...Dette har vært planlagt,men ikkje trudd da sku gå så fort:-)
Katsi Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Gratulerer!!! Jeg har også lyst å drømme om det og teste positivt
*Drømmer Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Grattis =) Håper jeg også er gravid denne mnd da.. Drømte om positiv test før helga, og nå sitter jeg med stikkninger i magen =)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Oj gratulerer!!! Kan du fortelle litt om når dere hadde sex iforhold til EL?
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Tja,...hadde ikkje 100% kontroll på ka tid el var,men rekna meg ut ifra forige syklus på 33 dagar,og brukte testkjema for EL som eg fant her inne,(brukte ikkje el-tester,men tok utgangspunkt i skjemaet)og so kjørte vi på,hehe,dagane før og etter..Pute under rompa og beina i været,alt fra 10-30 etter sex,...drakk litt solvipect ein liten uke,utan at da treng å ha vore i el tider....Men kanskje da berre var flaks??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå