Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Leser om så mange som gråter og raser og krangler, noen som til og med ikke føler noe særlig for sin kjære lenger. Jeg merker ingenting på humøret jeg. Og mannen min kommenterer hver gang han leser om hormoner at han ikke har merket noe til det og at jeg er helt som vanlig. Ting kan jo endre seg, men da får jeg trøste meg med at han iallefall fikk noen rolige første måneder
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Her er det ikke noe,men hadde ikke det med mensen heller.men merker jeg blir fort sliten,og da blir man fortere irritert
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jo, jeg tror jeg er mest som vanlig. Men jeg tar lettere til tårene nå hvis verden går meg litt i mot. Lett å vippe meg av pinnen for tida. Men jeg sloss ikke mer med kjærsten enn vanlig. Tror han er litt ekstra omsorgsfull nå også. Det har gått fint å langt!
Tilixia Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 kut bittelitt, men stort sett veldig glad og blid.
volvo-mamma Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Er som vanelig, kansje derfor jeg ikke klarer å forstå hvorfor mange andre gravide har mista vurderings evne og ikke kan se ting fra andre enn sin egen side ? Ja ja .. rart så forskjellig man er... deilig å være "stabil" har jo to andre barn å ta meg av
NrToKomIJuli Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er jevnere i humøret når jeg er gravid, enn når jeg ikke er gravid. PMS har påvirkning på meg til vanlig, og da kan jeg godt slenge med leppa. Men nå er alt bare hyggelig og kjekt. Gråter litt da, men det er over på to sek også er jeg like glad igjen. Egentlig veldig deilig å være så jevn i humøret. Mannen min liker det VELDIG godt :-D
Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 jupp ingen humørsvingingar eller andre hormonelle fakter her i garden. sambuaren er veldig glad for det, nesten han som har blitt hormonell om det er ein av oss. men han har lagt sin elsk på å erte meg med at eg er hormonell ;D og dumme meg let meg erte kvar gong, men er i grunn berre artig. men han seier også at han er kjempeglad for at eg ikkje flyg i taket for den minste vesle ting når han er ferdig med ertinga. men sint/forbanna har han fortsatt til gode å oppleve at eg er på 4 og eit halvt år.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er da f*#&n i h#/&*te ikke plaget av humørsvingninger!! hehehehehe Neida, jeg tror ikke jeg er det, men det spørs om mannen min er enig.. Han mener jeg blir fort litt nærtagen, men jeg mener at de gangene det"smeller" så ville det gjort det uansett.. gravid eller ikke =) hehe Men det er heldigvis ikke sånn at jeg kjefter og smeller og ikke har lyst på mannen min.. Har vel heller blitt enda mer nymfo, med alle disse hormonene=)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror ikke jeg er spesielt plaget med humørsvingninger - heldigvis! (Skriver "tror", for dette kan vel egentlig bare mannen min svare på...) Jeg har heller merket at jeg er mye mer glad, sånn genuint lykkelig, og at jeg er enda mer forelsket i mannen min enn før! Det er en veldig deilig følelse! :-)
faythleen Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Kan ikke si at jeg har merket noe forskjell. Heldigvis! Mannen min hevder også at jeg ikke har hatt humørsvigninger, men det er han vel uansett programforplikta til å si;)
☆lieela Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er glad og fornøyd jeg men har alltid vært overpositiv til det meste da! Nå har jeg 3 mnd igjen da, så når magen blir større og kanskje det daglige blir mer vanskelig-forandrer kanskje humøret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå