monagullet Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er 2 mnd på vei og trodde jeg nå skulle kjenne en liten kul når jeg presset på magen... Har veldig vondt når jeg presser så er litt redd noe er galt!!
It's all about me Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er 19 uker.......eller var det 20, he he......og har aldri kjent noen markant kul. Har mage, men og kjenner at det er noe inne der, men hvor livmora slutter har jeg aldri skjønt. Her er overgangen så myk atte. Men vet at noe kjenner det godt ja.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Livmoren kommer som regel ikke opp over skambenet før i uke 12 og selv da er det ikke mye å kjenne. Tror nok du må smøre deg med tålmodighet.
monagullet Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk for svar;)... E en trygghet på denne siden...
RaPe Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg var bekymret for dette, og ringte jordmor, ettersom jeg kjente kanten av livmora over skambeinet i uke 14 eller noe slik med min nr 1, og det står overalt at med nr 2 kjenner man det tidligere enn med nr 1... Jeg kom til uke 14 og 15 og kjente ingenting. Trykte og trykte morgen og kveld.... Jordmora sa jeg skulle ta det hele med ro, dette var så individuelt. -Og jaggu hadde hun rett. Magen kommer!!!! Mer enn fort nok.... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå