Gå til innhold

!!&%###!!?&#% Lånekassa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh jeg er så irritert på lånekassen..

for det første, så fant jeg ikke utdanningsstedet mitt på nett, så jeg måtte få tilsendt papirutgaven, sendte papirutgaven og fikk beskjed om at, nei papirutgaven godtok de ikke lenger.. (wtf.. noe jeg gikk glipp av her?)

Så sendte skolen for meg denne søknaden over nett, de fant stedet..

og det er nå 3 uker siden.. (har kvittering på at den er sendt)

jeg etterlyser noe stipend og lån hos de i dag, og får beskjed om at "nei vi har ikke mottatt noe søknad på deg ser det ut som, jeg skal sjekke litt mer til i morgen"

hva driver dem med egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke, men nå er det lenge siden jeg har sett deg..åssen går det?

Skrevet

Uff, skjønner du er frustrert...

men du, er det høst &vår 2008/2009 du søkeer på? Eller sommer 2008?

Tenkte jeg skulle være rask i år og søke tidlig

Skrevet

hujedamej for barn jag har

Bare vår 08 nå ;) og studiet har begynt så de pleier jo få racet i gir da :)

Skrevet

Mamma25 <3 Kevin & Ulrik <3

Heeei! Gratulerer med lille Ulrik begge 2 :D

Her er alt bra.. begynt på fotografskolen i Oslo nå og fått meg ny kjæreste og greier :)

der da?

Skrevet

Takk hehe :) han ligner kevin for å si det slik..tihii

så koselig at du har fått deg kjæreste da! :) joda nok å gjøre her som tobarnsmamma, er veldig koselig og

Skrevet

Heia vennen - hvor har du vært i det siste da ??? savnet deg her :-)

Ja lånekassen er noe dritt - kommer aldri igjennom og jeg skal liksom begynne og betale på studielånet mitt ... her kommuniseres det bare via mail....

Skrevet

mamman til mathea 25.10.2007

Heei :)

Jeg har hatt noen som har oppholdt min tid det siste halvåret egentlig ;) fått meg kjæreste og begynt på fotoskolen, så det er altfor lite timer i døgnet ;)

alt bra der?

Så man får virkelig svar på mail altså? :P

Skrevet

ja jeg ba om betalingsutsettelse og fikk svar både pr.post og mail. Men du må gå inn på din side på lånekassen og skrive der.

Så flott da at du har funnet deg en kjæreste igjen..har tenkt mye på deg i det siste ... bor du fortsatt i Drammensområdet ??

Klem (løvinne)

Skrevet

Jøss, kanskje jeg får raskt svar på mailen jeg sendte før i dag og da :)

Jeg bor i Hokksund enda jeg vettu.. ;) Han er fra møre, men har flyttet nedover hit, for vår skyld..

Jentungen og han går veldig godt overens, og det er jo bra, ellers hadde det ikke gått mellom meg og han heller :)

Hvordan går det med dere? tror ikke har pratet med deg siden du fikk vesla jeg? Gratuelerer på etterskudd med nurket! :D

Skrevet

Sendte deg en post jeg.. Må nesten gå å bade både meg og vesla her nå, før det er natta på ho ;)

Skrevet

så flott da :) snillt gjort det.. ting ordner seg for snille jenter vettu ;-)

Her går det kjempefint-jeg fullførte utdannelsen min, høygravid som jeg var. Mathea ble en keiserinne (keisersnitt) pga at ho lå i sete.. og alt er som det skal.. jeg koser meg hjemme med ho..

Og det bli en del kaffeturer iblant ..

tusen takk og det samme med kjærligheten :):):)

Skrevet

Mamma25 <3 Kevin & Ulrik <3

Ntååå.. jeg vil se :D har tenkt på dere faktisk.. men har ikke sett deg her når jeg har tittet innom :)

ååh, så kooos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...