Crême Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er 12 uker i dag, så da hører jeg vel til her fra i dag av Godt å ha kommet så langt, har i grunn gått fort (antagelig fordi det er travelt både på jobb og hjemme med en 2-åring i huset). Hvor langt er dere andre her kommet da?
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hjertelig velkommen! Jeg er i uke 21 og husker godt hvor deilig det var å endelig kunne komme over i 2. trimester. Nå lengter jeg til 2. trimester...
endelig mamma t 2 :) Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Velkommen skal du være Til krangleforumet, hehe... Noen tråder her er ikke like koselig, ellers er det et hyggelig sted å være Er i min 25. uke nå 112 dager igjen
Crême Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Takk for det! Du er heldig som har kommet så langt. Har vært på ultralyd også da... Det blir spennende
Crême Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Takk for det! He he Er det alkoholdebatten du sikter til? Husker den gikk forrige gang jeg var gravid, og den var like heftig den gangen
endelig mamma t 2 :) Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Å, her er nok av slike debatter å velge i Men det er jo bare å heve seg over dem Var ikke her sist jeg gikk gravid.. Men nå er jo det 9 år siden så..
Crême Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Flere med stor aldersforskjell altså? Min eldste var 9 år da han ble storebror. Hadde ikke PC engang på den tiden jeg, vet ikke om det fantes slike forum heller, men det gjør det heldigvis nå
endelig mamma t 2 :) Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Ja, her blir det stor aldersforskjell.. En som gleder seg til å bli storebror her Hadde ikke PC da jeg gikk gravid med ham.. Føles som et halvt hundreår siden, hehe
Crême Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 He he Ja, følte meg som nybegynner igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå