Gå til innhold

Da hopper jeg inn til dere! :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 uker i dag, så da hører jeg vel til her fra i dag av :) Godt å ha kommet så langt, har i grunn gått fort (antagelig fordi det er travelt både på jobb og hjemme med en 2-åring i huset). Hvor langt er dere andre her kommet da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertelig velkommen!

Jeg er i uke 21 og husker godt hvor deilig det var å endelig kunne komme over i 2. trimester. Nå lengter jeg til 2. trimester...

Skrevet

Velkommen skal du være :) Til krangleforumet, hehe... Noen tråder her er ikke like koselig, ellers er det et hyggelig sted å være :)

Er i min 25. uke nå :) 112 dager igjen ;)

Skrevet

Takk for det!

Du er heldig som har kommet så langt. Har vært på ultralyd også da... Det blir spennende :)

Skrevet

Takk for det!

He he :) Er det alkoholdebatten du sikter til? Husker den gikk forrige gang jeg var gravid, og den var like heftig den gangen :)

Skrevet

Å, her er nok av slike debatter å velge i ;) Men det er jo bare å heve seg over dem :) Var ikke her sist jeg gikk gravid.. Men nå er jo det 9 år siden så..

Skrevet

Flere med stor aldersforskjell altså? Min eldste var 9 år da han ble storebror. Hadde ikke PC engang på den tiden jeg, vet ikke om det fantes slike forum heller, men det gjør det heldigvis nå :)

Skrevet

Ja, her blir det stor aldersforskjell.. :) En som gleder seg til å bli storebror her :) Hadde ikke PC da jeg gikk gravid med ham.. ;) Føles som et halvt hundreår siden, hehe ;)

Skrevet

He he :) Ja, følte meg som nybegynner igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...