millemopp Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg fikk se hjertet slå!! Og alt står bra til:) Kjempe glad nå!! Da krysser jeg fingrene for at den lille holder seg der!
nr-4-i-oktober Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Gratulerer ) Jeg var selv på UL i dag (8+5). Hjertet slo og det lille knøttet sprella! Hvor langt på vei er du?
millemopp Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Takk:) Og gratulerer til deg og! Det er litt usikkert akkurat hvor langt jeg er på vei fordi jeg hadde en SA i des og rakk ikke å få mensen igjen før jeg ble gravid på ny! Men han målte og styra, så rundt 7, 5 til 8 uker:) Så kommer like etter deg! Var så godt å se at alt var i orden. Er min første så alt er nytt for meg!
lin76 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hipp hurra! Så supert! Når ein har sett hjerteslag, er det jo store sjansar for at det går bra. Så dette går sikkert rett veg! )
millemopp Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Hipp hurra var passende ord! Litt rart å kunne la seg selv være glad! Har prøvd å beherske meg litt, bare sånn i tilfelle.. Men nå føler jeg at jeg kan slappe litt mer av! Så gøy å se det lille hjertet!! Fikk med bilde og alt! Hipp hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå