ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Auau! Klarer bare å ligg på sofaen. Sambo dro på fotballkamp kl 17 og 2 min etter at han kjørte fikk jeg den kinken i ryggen når jeg skulle bøye meg å ta opp noe. Heldigvis er storesøster i gården så pass flink og leker med Didrik og underholder han en stund nå. Men hvordan jeg skal klare kveldsstell og slikt vet jeg ikke. Åhhhhhhh
Sjokoladekaka Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hiv innpå tablettar! Eg er aleine heile tida, og har hatt kink som gjer meg ute av stand til å kle på meg sjøl, det gjekk det også! hmmmm... utrulig kva vi aleinemødre klarer:)
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Bit tenna sammen og hiv innpå1 Ibux og 1 paracet hvis du har...sånt pleier å skje her når gubben er på langtur og er miiiiilevis unna....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 Hadde det funket så skulle jeg gjort det. Men verken ibux elr paracet har noen virkning på meg.. Skal få tuppa til å komme med medisinskuffen å se hva annet jeg har. Pokker så vondt det er!!!!
mayaya Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har også dårlig erfaring med ibux og paracet, men sammen funker det faktisk :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Funker ikke sammen heller på meg. Du må komme å ta kveldstellet her mayaya!!!! Hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå