Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Lillegutt spydde på torsdag, og en gang på lørdag. Var helt fin i går. Trodde vi andre slapp unna. Men den gang ei! Lagte brennende kjærlighet i går kveld, var litt kvalm, men trodde det var pga sult. Begynte å kaste opp i halv tolvtida ( kommer nok aldri til å spise brennende kjærlighet igjen), og spydde i hele natt, hvert 20 minutt. Frøs noe helt forferdelig, fikk ikke varmen før i dag ettermiddag. Her ligger jeg som et slakt, ikke før nå jeg har orka å være våken. Tror aldri jeg har vært så syk... Snakk om at mannfolkene blir så syke, her er det jeg som blir verst, og synes synd i meg selv... håper resten av gjengen slipper unna! Andre som synes synd i meg? ;-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Huff, stakkere=( Det er det verste som finnes å kaste opp. Håper du føler deg litt bedre nå da. God bedring Ps. Hva er brennende kjærlighet?
lenej :o) Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 huff! eg syns synd i deg! for eg har hatt sånn sjøl da. men da var det gatekjøkkenmat som kom opp.. det er eneste gangen jeg har hatt spysyka så lenge jeg kan huske. mamma sa jeg hadde det visst en gang da jeg var liten også. jeg har vært merkelig frisk..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Takk, jo jeg er bedre nå. Har feber og hodepine, men slutta å kaste opp. Jeg lagde brennende kjærlighet av rester i går. Tacokjøttdei i bunnen på en ildfast form, potetmos over og ost på toppen. Inn i ovnen på 200 grader i ca 20 minutter. Før lagde jeg det ofte av gryterett med potetmos og ost. Men nå er det slutt, for det er ikke godt i retur :-o
*Molly mus* Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Huff, stakkars deg.. Ønsker deg riktig god bedring, håper du fort blir frisk=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 her kom det opp saltstenger og pepsimax........ god pepsimaxavvenning..... hehe
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Takk for god bedringshilsener. Ja, avvenning kan man kalle det. Drakk vel 6 liter i natt, men alt kom i retur. Klarte ikke la vær å drikke. Håper det er lenge til neste gang...
Mille** Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Huff, ja jeg syns synd i deg!! Masse god bedringsklemmer *skyndter seg å sprite ansiktet etter klemmen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå