Rotekoppen88 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 alle barn elsker jo pannekaker. Snuppa på 2 år og 3 mnd har vært syk hele helga og nesten ikke spist, spurte henne i dag hva hun ville ha og da kom det kontant "tannepaker" Så mor gikk da igang med å lage pannekaker uten noen særlig forhåpninger om å få i henne noe særlig, ikke hadde vi egg heller så spesielt gode ble de ikke, men gjett hvem som spiste 3 stk...... (like mye som mammaen det
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Kan ikke akkurat klandre dem da, det ER jo godt! ;-)
lykken på jord Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 hehe, tannepaker til middag her i huset også! Sjelden jeg er så høyt elsket som mor som da jeg lager det til middag! Glade smil hvem fra barnehagen.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jaaa, skulle tro jeg fikk 5 åringen min inn til å spise pannekaker... men nei, trampolinen hos naboen er myyye gøyere hehe... 2 åringen var fornøyd hvertfall =)
yasmina Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Mine barn hater det.... Skjoenner ikke at det gaar , men verken minsten paa snart 2 eller 3aaringen vil ha det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå