Gå til innhold

høres sikkert dumt ut,men kan.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tett nese/litt forkjølet være tegn på graviditet?

er prøver, 5pp nå. ikm 16.mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikkje lege, så ingen ekspert, men eg har aldri høyrt at ein blir lettare gravid om ein er forkjøla, eller blir lettare forkjøla om ein er gravid. Men det som av og til skjer med nokre gravide, er at ein blir litt oppsvulma i slimhinnene slik at ein blir tett i nasen og føler seg litt "forkjøla". Trudde det oftast skjedde seinare i svangerskapet, men kva veit eg? Kanskje?!?

Kryssar fingrane for deg, i alle fall! Lukke til!

Skrevet

hehe, ja det er det! Leste det i går... skal prøve å huske hvor. Men, det er en typisk ting at gravide blir tette i nesen ;) Morsomt at du har lagt merke til det da!

Skrevet

Sorry, nå føler jeg meg dum... leste litt for kjapt. Så ikke at du var en prøver så da blir dette kanskje litt feil..

Skrevet

hadde lest inne her på bim, kanskje på bligravid at tett nese/forkjølelse kunne være et tegn på graviditet... Tenkte kanskje at d var noen som hadde opplevd d, derfor spurte jeg inne her :)

Skrevet

Hei :)

Har faktisk vært lett forkjølet når testen har vist positivt, med alle mine tre ;o)

Skrevet

Det var god idé! Kanskje noen andre har opplevd det og kan si noe mer.

Masse lykke til i hvertfall :o)

Skrevet

Men hvis du har IKM 16 mars så hadde du kanskje EL for ca 2 dager siden? Da har jo ikke egget festet seg en gang.. og ingen symptomer kommer så tidlig uansett..

Men det er sant at man ofte blir tett i nesen under svangerskapet:)

ønsker deg lykke til

Skrevet

Å kanskje derfor jeg har vært tett så lenge.. Er ingen andre som er forkjøla her så..

Skrevet

Jeg har vært tett i nesa og snytt meg, selv om jeg ikke har vært forkjølet, så og si hver dag siden jeg ble gravid. Er 11 uker i dag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...