Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Øyenfarge: Høyde: Vekt: Kroppstype: Yrke: Utdannelsesnivå: Hobby/ interesser: Alder: Musikksmak: Politisk ståsted:
RompeRock Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Mørk Øyenfarge: Grågrønnblå Høyde: 193 Vekt: sånn passe Kroppstype: lang og slank Yrke: ingeniør Utdannelsesnivå: høyskole Hobby/ interesser: hund, friluft, jakt, film, bøker, meg, jenta vår (selvfølgelig ikke i den rekkefølgen...) Alder: 32 Musikksmak: Noe han kan høre på med øreplugger, og ikke forstyrre meg med. Politisk ståsted: Ikke så altfor ulikt mitt ståsted. I hvert fall samme grunnleggende menneskesyn, livssyn og verdier ellers. Ergo: Mine preferanser når det gjelder menn, er min egen samboer. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Helst mørk, men lys får vel gå siden typen er lys... Øyenfarge: Grønn! Eller brun... Høyde: 180cm Vekt:80kg Kroppstype: Muskler!!! Overalt! Men ikke for hardt, må kunne fungere som pute.... Yrke: Håndtverker, lærer... Utdannelsesnivå: Passe, eller høyt! Hobby/ interesser: Musikk, dyr og natur. Alder: 26-30 Musikksmak: Tåler det meste utenom jazz. Politisk ståsted: Arbeiderpartiet
Tally Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Ikke viktig. Til slutt blir det grått, hvitt eller borte.... Øyenfarge: Ikke viktig. Høyde: Ikke viktig. Vekt: Ikke viktig, men ikke overvektig eller undervektig Kroppstype: Ikke viktig. Yrke: Ikke viktig så lenge han trives med det han gjør og har en levelig inntekt. Utdannelsesnivå: Over middels Hobby/ interesser: Alt som ikke trekker vekk oppmerksomheten fra meg er ok Alder: Ikke mye mer enn meg Musikksmak: Allsidig Politisk ståsted: Ikke helt likt meg. Det blir for kjedelig... Er jeg kartlagt nå???
Gjest LindeOgWill Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Brun Øyenfarge: Grønnblå Høyde: 1.79 Vekt: Spiller ingen rolle, så lenge det ikke er sykelig overvekt. Min mann veier vel 79 kg Kroppstype: ? 1-2 bein, 1-2 armer, helst et hode og eller alt imellom. Yrke: Spiller ingen rolle, så lenge han trives. Min kjære er telemontør nå, men blir snart ingeniør. Utdannelsesnivå: Bryr meg ikke. Hobby/ interesser: Ikke viktig, så lenge han ikke er besatt av noe Alder: 20 - 25 Musikksmak: Alt untatt hardcore metal Politisk ståsted: Blæ.
Syrin84 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: blondt, brunt eller svart. Øyenfarge: grønn, blå eller brun Høyde: 180-190 Vekt: 80-100 Kroppstype: kraftig, muskuløs Yrke: lege, sivilingeniør, politiker Utdannelsesnivå: universitet el høyskole Hobby/ interesser: meg Alder: 25-45 Musikksmak: ikke jazz eller blues Politisk ståsted høyre
Syrin84 Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: blondt Øyenfarge: grønn Høyde: 175 Vekt: 60 Kroppstype: slank, silikonpupper Yrke: glamourmodell Utdannelsesnivå: ingen Hobby/ interesser: dans Alder: 25 Musikksmak: pop Politisk ståsted: liberal
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Mørk blond Øyenfarge: Brune eller blå Høyde: Over 185, under 195 cm Vekt: Over 80 kg, under 100 kr, avhengig av kroppstype Kroppstype: Slank, men ikke spinkel, veltrent men ikke for definert Yrke: Lege, Pilot, Advokat, Finans Utdannelsesnivå: Universitetsutdannelse 6 år eller mer, evt. pilot Hobby/ interesser: sport, surfing, seiling, reising, bøker, musikk, snowboard/ski Alder: 28-38 Musikksmak: alternativ, indie, rock Politisk ståsted: In the middle of the road
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Varierer med bruksområde. Som ektemann vil jeg ha en som mannen min, som er pen og kjekk, velutdannet, stabil, omsorgsfull osv. Dersom jeg skulle hatt en elsker (noe jeg forøvrig ikke vurderer) ville jeg hatt en shabby snekker med rufsete hår, brune muskler, totovert, gitarspillende, uøkonomisk og kanksje litt på kanten av loven? Bare ørlitegrann.
ScaryMama Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Hårfarge: Brunt eller blondt Øyenfarge: Blå eller grå, evt. grønne Høyde: ca. 190 Vekt: ca. 100 Kroppstype: Masse muskler Yrke: Noe han trives med, og at han er flink til å jobbe (ikke mye syk heller) Utdannelsesnivå: Han bør ha en utdannelse som han kan bruke Hobby/ interesser: styrketrening, aksjer Alder: rundt 30 Musikksmak: techno, ikke rap Politisk ståsted: blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå