Gå til innhold

SKal jeg skilles nå eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært borte fra fredag til søndagskveld med jobben ( obligatorisk) Ble sendt ut igjen i dag morges. Møtte han på jobb med en kompis kl 1500 og de skulle bare ta en øl ca en time før de skulle handle grillet kylling og komme hjem. (inviterte kompisen også selvlf)

Jeg tok med meg barna og reiste (siden barn og barer ikke hører sammen), men det har jo gått over en time og manenn er enda ikke hjemme med kyllingen vi skal ha til middag.

Skal jeg da i god DIB ånd gå ifra han?

Eller skal jeg straffe han?

Itilfelle hvordan??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis opp kyllingen, i god Dib ånd:)

Dårlig gjort, men jeg går for straff!!! Er ikke så dramatisk av meg at jeg mener dere bør skilles:)

Skrevet

hmmmm skilles er vell kanskje litt drøyt??

Dersom de skulle ta en øl fra kl 1500-1600....så innom å handle kylling og komme seg hjem så er det jo ikke ekstremt lenge....da har han hatt 54 minutt på seg og du er virkelig på krigsstien???

Skrevet

Kast alle klærne utenfor døren deres og sett fyr på. La gjerne barna helle på bensinen. Fun for the whole family!

Kyllingen kan han varme på bålet når han kommer. For dere sitter og koser dere på restaurant eller hos besteforeldre.

Skrevet

Har du ikke vært på dib så lenge, Lierdama? ;-)

Skrevet

Det var jo han som skulle kjøpe kyllingen, jeg sitter jo her å venter fordi jeg ikke gidder å dra med to barn 5 km til grilla kylling stedet.

Dessuten er minsten sulten og han ellllllsker kylling.

Har ikke ringt å kjeftet på han enda engang, kanskje en skikkelig kjeftskurr hadde skremt han hjem?? eller bare skremt han nedi ølglasset igjen..

Jaja, setter meg i bilen nå svarer han alltid, men jeg vet jo at han ikke er i nærheten av en bil engang...

Han ringte nå å sa at han kommer hjem om 45 min ehhh det betyr ca to timer til.. Tror jeg bestiller pizza jeg, elelr kineskisk..

Skrevet

Joda jeg har det.....'

Syns vell bare det tar litt av.....har man opplevd litt her i livet så er mye av det som blåses opp bagateller....

Skrevet

He he, jeg tok det ikke seriøst i det hele tatt, jeg da :-)

Hvis det var seriøst, så må jeg bare le enda høyere :-D

Skrevet

hahahhaha DET skal jeg gjøre!!!

Må nok velge en resturant siden det tar kunn to dager å komme hjem til Norge, men å lage en liten grillaften kan jo fint gjøres her og nå, eller evt når han kommer hjem om en to-tre timer..

Skrevet

Dette er jo bare tull, det må du da skjønne

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Lierdama - du skjønner at dette er till sant? =)

En parodi på alle de andre trådene der folk får beskjed om å hive mannen ut fordi han har gjort en bagatell...

Skrevet

Haha, morsomt med folk som ikke forstår ironi. Men ikke mobb henne stakkars, noen har lavere IQ enn andre, og det er ikke deres feil, det kan skyldes mange ting som vi ikke har innsyn i.

Vet om en annen som ikke forstår ironi, og akkurat i det tilfelle skyldes det innavl...F.eks...

Skrevet

Ja, det er bare kødd.

Det er min måte å få ut litt frustrasjon siden han knapt nok har sett oss siden torsdag så hadde det vært ok om han for en gangs skyld klarte å bare være vekke en time når han sier det. Han står virkelig på for oss alle så jeg unner han selvsagt en øl med en kompis, men jeg skulle nok ha handlet kyllingen selv..

Nå skal jeg gå å prøve å finne ut hva i alle dager jeg kan lage til to små sultene barn, eller bare hva jeg kan handle. Har bare middager som tar laaaaang tid å lange i frysen :( Hadde planlagt fleskepannekake, men men ..

Skrevet

Ja jeg er nok en idiot med elendig iq...egentlig helt utrolig dum.......skjønner ikke ironi...skjønner vell egentlig ingenting....

Godt dere er fornøyde at dere liker å rakke ned på andre damer her inne!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Lierdama: Må ikke si "dere" når det var Ludderet som var frekk. Jeg bare påpekte det jeg, for å klare opp i saken=)

Skrevet

Stakkars, nå må du ikke forvirre henne ytterligere... ;-)

Skrevet

Blir helt matt av slike som deg....hva er poenget egentlig...? Er viktig å poengtere at det var " Ludderet" jeg mente...ikke dere andre.

Jeg er nok noe eldre enn deg....syns det er flott med et forum man kan ha det gøy å diskutere...men syns det er temmelig tåpelig å svare slik du gjør mot en annen.

Skrevet

Tror ikke på deg, Gunda. Jeg fordømmer deg og har stemplet deg som mannehater og det som verre er. Et utyske å leve sammen med, det er det du er.

tsk tsk

:-D

Skrevet

Haha, ja det merker jeg ;-) Men hadde trodd at damer på din alder hadde fått med seg ironiens tidalder... Men der tok jeg feil gitt. Men så har det kanskje ikke noe med alder å gjøre, men med personen...

Skrevet

Du så rett igjennom meg Pixi..

Gubben er nå ekstremt flirfull, rart at han fant hjem i det hele tatt etter "fem" øl *kremt* og kompisen er tilbake på hotellet etter både nok mat og drikke.

Han har lovet meg massasje uten at jeg måtte true med noe som helst, kanskje han har vært utro??? Itilfelle hvordan finner jeg ut det og hva skal jeg gjøre med det?

Skrevet

Det hadde jeg ikke akseptert. Si i fra ellers sparker du han på hue og rævva ut. Eeh...;) Dibs mest brukte setning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...