Gå til innhold

Hvordan stil har dere i vår damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor er det vel enda full vinter, men...

Prøver å ta meg selv i nakken, og kle meg litt bedre. Har hatt en overhaling av klesskapet, og kjøpt mye nytt og det føles veldig bra!

Jeg liker det feminine, og går stort sett i skjørt eller kjoler året rundt. Har skaffet meg flere nye kjoler, nesten alle med empireskjæring da magen er mitt problemområde nummer en.... (Holder på å gå ned noen kilo, og når jeg er i mål trår jeg til med brede skinnbelter i livet.) Nå i kulda er det høyhalset polo og tykke strømper under som gjelder. Ellers er det skjørt (korte, da jeg er kort selv!), strømper i forskjellige farger og ullgensere jeg går i. Lange støvletter er et must. Aner ikke om det er in eller ikke, men palestinaskjerfet mitt er alltid med!

Skulle gjerne vært flinkere til å bruke jeans. Har mange par, men ingen jeg er helt fornøyd med. Syns det er SÅ vanskelig å finne noen som sitter godt!

Så, hva kler dere dere i??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Empireliv holder jeg meg LANGT unna, det kan jo få nesten hvem som helst til å se gravid ut...

Skrevet

Ingen stil foreløpig, men blir vel noen tunikaer o.l. Hvis det er mulig ¨få tak i. Er gravid så gidder ikke å kjøpe masse klær som ikke kommer til å passe seinere..

Skrevet

tenker det drar mot tunica.....

dongeri....

Skrevet

Hm..har vel ikke noen spesiell vårstil, men har en del gule klær jeg sikkert kommer til å bruke mer. Har vel en feminin rock`n roll stil i utganspunktet, med stor sans for Audrey Horne (Twin Peaks) sans for drakter og skjørt:)

Skrevet

Jeg ser gravid ut med eller uten empireliv... Så jeg velger å gå med noe som er behagelig, ikke strammer eller som jeg må holde magen inn i. Så får det heller være...

Åja, Audrey Horne var jo superlekker! Husker godt den stilen.

Skrevet

Jeg er veldig jeans-jente, ofte med støvletter, ihvertfall denne tiden av året (bruker nesten alltid noe med hæler).

Elsker kjoler også! Kjøper altfor mange kjoler...de fleste er egentlig ikke til hverdagsbruk.

Jeg liker veldig godt 60-tallet, både litt blomsterbarn og det klassiske. Audrey Hepburn er en favoritt. (Digger Audrey Horne jeg også, og stilen til Dita von Teese, men kler meg ikke slik selv).

Fremhever gjerne midjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...