Lykkeliten123 Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 I uke 26 vil babyen reagere på skarpt lys... Ifølge lege og artikler her inne er det ikke farlig for fosteret å ta solarium (alt med måte, selvfølgelig). Men tror dere lyset i solariumet er såpass sterkt at det kan være ubehagelig for babyen?? Uansett er det jo ikke lenge det står på, men det er jo ikke en kjekk tanke.... Muligens best å dekke til magen i solariumet? Jeg har elveblest og solarium er det eneste som hjelper. Kunne jo sett i forhold til bevegelser, men hun sparker som en gal med en gang jeg legger meg ned på ryggen (og generelt) så jeg tror ikke det er så lett å tolke reaksjonene hennes...
*Super*Mamman* Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Regner med at bebien i så fall lukker øynene hvis det blir for sterkt. . Tviler på at det blir noe ubehagelig for h*n...
NormaJean Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 tror ikke det skal by på problemer. jeg sliter med eksem og nå skal jeg ta solarium fordi det har blitt verre, det pleier å hjelpe masse. I tillegg ser jeg så gusten ut i huden;) tenker å kun ta 10-12 min av gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå