Gå til innhold

Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som er feit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For han bryr seg ikke om kroppen sin eller helse og da har vi ingenting til felles. Jeg hadde heller ikke klart å tenne på en ølmage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du nok for høy utdannelse...

Skrevet

Ikke jeg heller..og jeg trenger ikke være anonym en gang..jeg har alltid foretrukket slanke menn...heldigvis har ikke samboeren anlegg for å bli "feit" heller...for jeg hadde ikke klart å had sex med en overvektig mann..brekker meg ved tanken... Ikke at overvektige er dårlige mennesker, men jeg hadde uansett ikke klart å føle noe "nytelse"...jeg har vel en sånn "greie".... Samme med ham, han takla så vidt at jeg var gravid og har sagt det rett ut, jeg bør holde meg slank...

Skrevet

Takla så vidt at du var gravid? For en herlig mann...

Skrevet

Vanskelig å si. Jeg er veldig opptatt av kropp og helse. Ville dermed aldri blitt sammen med en som er overvektig. Hadde jeg derimot vært sammen med vedkommende og han over årene skulle endt opp som overvektig hadde jeg nok ikke endt forholdet. Hadde ikke likt det, og hadde arbeidet for at han skulle ha fått en sunnere livsstil. På samme tid tviler jeg på at det skjer, da jeg er så opptatt av trening osv. at jeg har en tendens til å finne gutter med samme interresse...

Skrevet

Hehe...var helt greit for min del...siden jeg ikke følte meg særlig "tent" som gravid...så hva er så problemet?

Skrevet

Det er jo en ærlig sak dèt..

Dersom det ikke er for graverende enten den eller den andre veien, så what the hekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...