spent86Mod:) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg leser om flere som kjenner etter livmortappen om den er lukket eller ikke???KLansje litt dumt spørsmål men hvor og åssen kjenner men det egentlig???Bare svar dere som ikke føler det blir så alt for dumt spørsmål da:) Og en ting til:"Mensensmertene"Gir seg ikke?!Harhatt litt utflod men alt var i orden når jeg var På UL forrige uke...men blødde litt etter det og så er litt bekymret...men skal vekl blø masse da...Skal på UL til Fredag og høre om det er noe hjerte som slår:)Gleder meg samtidig som jeg er redd for at det ikke skal være liv der...hmmm.Men sånn kommer man vel til og tenke hele svangerskapet:)
Mamma til snart 4 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 det første kan jeg ikke svare deg på men menssmerter er helt normalt under graviditeten, jeg hadde det ikke, men mine venninner hadde en del i beg. vist hu har hatt innvendig ul så er litt blod inegenting å bekymre seg for, når jeg mistet 1 gang så sa legen at du trenger ikke beg deg før du blør ut 3 store bind raskt etter hverandre. dette går nok bra, lykke til på fredag;)
spent86Mod:) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Det jeg oxo trodde...at man skulle blø masse...har hatt vanlig UL!Sånn på utsiden av magen:)Takk for svar:)Holder deg oppdatert når jeg har vært der til fredag vettu,...Føler det tar evigheter men!!her he... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå