Gå til innhold

ikke som sist nei


Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter...er så kvalm har hodeverk og er så uendelig trøtt.var trøtt sist gang og men slapp unna alt annet.masse menssmerter og strekk i nedre del av magen.rart hvor ulikt det kan være .andre som har hatt det så ulikt??Hvorfor er det så forskjellig.

Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei testet posetivt forrige uke men har vel sjønt det siden ca 13 februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Sist var jeg bare litt småkvalm nå og da, men denne gangen sliter jeg veldig:( Er skikkelig kvalm hele tiden, trøtt og hodepine. Hvorfor det er så forskjellig aner jeg ikke dessverre. Kan det være forskjell på om det er gutt eller jente kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...