Dramatica Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er så snill i dag og lager grøt til min år gamle sønn, den tar en time og lage og det er greit at hele familien spiser sammen. Men til saken: Jeg kommer ut i stua der denne pc'n står, og vet dere hva han har gjort?!?!?!?! Tusja hele dataen med rosa overstrkningspenn (jeg holdt på med å jobe med noe) til og med på skjermen!!!!! Fikk det av med jif men så sinna! Hehe har roa meg ned nå da..... Og guttungen har lært ei lekse....
Dramatica Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2008 men det blir brendt grøt i dag da :-p
snart mor til 3 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 nå slo automatisk den "er han ikke søt på en måte som kun en mamma kan se på han" følelsen inn.. han prøvde nok helt sikkert kun å hjelpe deg...hehe...huff... skjønner at du ble sint ja... tror det er et hint om at han ønsker seg malebøker ;-)
Dramatica Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2008 hehe skjønner hva du mener, men ikke lett å se det på den måten når man hele tiden har med -årig trass å gjøre! Men det blir dagens historie hvertfall....
snart mor til 3 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 hvor gammel er dette barnet egentlig? du sensurerer jo alderen hele tiden.. hehe... er enig i at det er mye som egentlig ikke er søtt...men det kan jo være fryktelig søtt uansett... så fremst at barnet ikke er for gammel da... hehe.....guttungen fikk nettop hentet ut riskorn fra øret sitt...en tante som gjorde et trylletriks... så nå fikk jeg nettop høre fra treåringen min at han hadde riskorn inne i øret...hehe...skulle nesten tro han spiser for mye riskorn da vil jeg tro...når det starter å vokse ut av øret også mener jeg...
Dramatica Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Tihi han er 3 år! Jeg har visst kommet borti num-lock-knappen da jeg vaska pc'n, så jeg har ikker merket at ikke tallene kom frem! Hehe ler av det nå da Syntes nesten synd på han etterpå, for han ble veldig lei seg etter min "lille" eksplosjon.... Det ble litt kos og masse grøtspising
snart mor til 3 Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 hehe..har en slik en 3 åring jeg og,så har fullstendig forståelse for det.. godt dere fikk kost dere litt etterpå da... de blir jo så veldig lei seg når de skjønner at de virkelig har gjort noe galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå