Mia_I Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Nå skal snart pappaen ha permisjon - baby er 9 mnd, og han skal ha de siste tre mnd. Noen tips for å få overgangen til å gå lettere? For baby, min egen gruing til å begynne på jobb skla jeg vel takle... Baby liker å være sammen med pappaen sin, men er litt mammadalt, særlig når hun er trøtt, sulten etc. Og blir litt sutrete når mamma ikke er der. Noen som har vært gjennom denne fasen, hva er lurt?
*MeA* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Vi tok overgangen ved at jeg jobbet to dager og var hjemme tre i en måned. Far var hjemme da jeg var på jobb. Da ble det litt myk overgang for oss alle. Gutten hadde en liten periode hvor han hadde flaskenekt, men dette gikk heldigvis over. Har nå jobbet 100% over en måned og det fungerer egentlig ganske bra. Ammer før jeg drar på jobb, pumper på jobb og ammer hjemme på kvelden. Har klart å opprettholde melka utrolig nok. I tillegg får gutten vår grøt, middag og frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå