Gå til innhold

FY FOR EN DAG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada kavet meg på jobb , og går og trakker der og er så svimmel at det nesten svartner for meg.. prøver sette meg ned fem minutter her og fem minutter der men hjelper lite. Ikke det letteste heller i min jobb der jeg er i en stor klesbutikk uten sitteplasse. Kan ikke springe til kantinen heller hele tiden. hetetoktene kommer sammen med svimmelbyene.. Føler meg oså nummen utover i armene..

noen som vet om det er normalt?

Legen skulle ringe meg men enda ikke hørt noe..slitsomt kave seg igjennom dagen på denne måten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hadde ringt til jordmor på sykehuset og hørt , de ber deg sikkert om og vente til i morgen og ringe fastlegen eller du kan ta en tur på legevakten og be de sjekke blodrtykket og urinen din ..

du kan ha enten lavt eller høyt blodtrykk begge deler gjør deg svimmel du skal ikke tulle formye med dette siden det kan være tegn på begynnende svangerskaps forgiftning ..

ta en telefon og hør..

sløvt av legen og ikke ring det tilbake også

Skrevet

Aner ikke hva som er innen for normalen. Virker som at naar det kommer til svangerskap er allt helt normalt. En ting er I allefall sikkert. Du har ingenting paa jobb og gjore. Du kan ikke ha det ekstra stresset der. Du trenger ro og hvile. Haaper du foler deg bedre snart.

Skrevet

Det er ikke unormalt å være svimmel når en blir gravid fordi blodtrykket ofte blir lavere. Men når man er så svimmel er det et tegn på at du må ta det med ro, så jeg er enig med Miss Misantrop i at du burde holde deg hjemme og ta det med ro en periode.

Skrevet

Jeg ville prøvd å ringt legen igjen, du skal ikke ha det slik, det er ikke normalt. Klart du har behov for å sitte mer ned når du er gravid og arbeidsplassen din skal tilrettelegge for deg. Hent deg en stol til å ha i butikken og ikke stress. Hvis du ikke får tak i legen din så ville jeg dratt en tur på legevakten. Kanskje du trenger å trappe ned litt. Lykke til.

Skrevet

Eg og har det sånn heile tida...har lågt blodtrykk(95/60)(95/50) så eg har hatt tendens til å svime av fleire ganger, og får då blodtrykksfall...Drikk masse vatn, og få i deg nok næring..Et ofte og lite...Om du ikkje klarer å gå på jobb,så få deg ein sjukemelding..Eg jobber på sjukeheim,og har veldig kjekke medarbeidere som veit om tilstanden min.Ha ei vatnflaske med deg heile tida,og drikk masse vatn...få urinen din sjekka hjå doktor/jordmor, og be dei om å ta ein blodprosent av deg..kan hende du er blodfattig...

Masse lykke til:)

Skrevet

takk dere for gode og forståelse fulle svar.. i dag ga jeg meg ikke og trappet opp hos legen me urinprøve og alt.. fikk ikke svar på den enda men legen skulle ringe.. sykemldt meg 40 % Så jeg får slappe litt mer av. og det lettet VELDIG. Var også litt hoven mente legen men blodtrykket lå på 125/70 så rekner me det er normalt da han ikke sa noe...?

Skrevet

det kan godt hende at du bare har jernmangel også da. slik var det hos meg sist svangerskap. jeg ble så svimmel å klar og klarte ikke gå et skritt til når det kom skyllende over meg. kjøpte jerntabletter som gjorde susen jeg da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...