Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Sant selskapsmat på kalvøya er noen skikkelig useriøse greier. Dårligere oppfølging og service skal man lete lenge etter. Jeg vurderer nå å flytte hele bryllupet mitt. Trenger derfor sårt tipstil lokale hvor man kan fikse egen mat i oslo/asker/sandvika.....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 I Asker har du jo Drengsrud gård. Der må du ha catering. Eller Odd Fellows.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 ps. vet forresten ikke om du har lov med egen alkohol, men vil jo tro det når de ikke har noen servering der..
Maritbrud Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hei Schafteløkken på Frogner i Oslo. www.scahftelokken.no Her er det stort kjøkken så du kan lage mat selv, eller velge fritt hvilket cateringselskap du vil bruke. Du kan også ta med alkohol selv (både vin. øl og sprit). Vi lette lenge etter et slikt lokale. De fleste hvor man kunne ta med alkohol selv va kun øl og vin, og de la føringene på hvilke cateringselskap man kunne bruke. Kun firmaer som lokalet hadde avtale med. I storsalen kan man være max 90 personer (inkl evt kjøkkenpersonale dere leier inn + en brannvekter som holder til i 3.etg) Plassmessig vil jeg ikke anbefale å ha mer enn max 70 sittende gjester. Fler enn det går an, men det blir veeeldig trengt når folk skal opp og gå etter middagen.
You can call me Dårris Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Maritbrud: Vet du hva det koster å leie der?
Maritbrud Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Vi har leid fra fredag tom søndag fordi vi skal ordne i stand alt selv på fredag og rydde sammen på søndag, og det koster 11.000,-. Tror det bare er noen få tusenlapper mindre å leie bare på lørdag. Jeg ble overrasket over at det var så dyrt (siden grendehus o.l. koster mye mindre), men så er det jo midt i Oslo på "dyre" Frogner. Jeg fant ikke noe billigere som dekket de behovene vi har :-(
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 http://www.utleiefolketshus.no/bilderavlokalet.htm
maja_73 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Stallkroen på Øvrevoll, der er det flere lokaler du kan leie. Du bestiller catereing fra hvem du vil(selv om de anbefaler Nobel catering) og har med egen drikke. Vi booket Båtsportens hus på Kalvøya, men avbestilte da vi så hvor lite det var.
Mamman til Mari Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Er ikke fra de traktene, men har tidligere vært i et bryllup på Bygdø, et lokale som et noe het Bygdø roklubb eller noe i den duren. Veldig koselig der.
Millemor78 Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Nordre Skøyen Hovedgård: http://www.home.no/nsh/index.html
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Asker Museum har fantastisk beliggenhet. www.askermus.no
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Slottet selskapslokaler på Stabekk www.annerledes.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå