MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Noen som vet hvor mye en pakke ammeinnlegg fra apotek koster ? :-) Og hvilke merker er best ? Forrige gang brukte jeg mye ullinnlegg, men tror det var på grunn av dem jeg fikk sopp - som selvfølgelig babyen også fikk.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg brukte avent sine. Syns de var velsig gode, loer veldig lite. Tror de koster ca 50 kroner for 24 stk ( 12 par) så de er ganske dyre. Prøvde natusan sine også, de er mye billigere, men jeg måtte sitte å plukke rusk av puppene før mini kunne spise med de.
Odine! Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde ullinnlegg ytterst, og papirinnlegg innerst som jeg kunne bytte ut oftere. Etterhvert ble det bare papirinnlegg. Jeg tror jeg brukte Natusan sine, kjøpt på dagligvarebutikk.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg sverger til Avent. Brukte de alltid under ullinnlegget fordi jeg alltid ble våt.
annki83 Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 jeg bruker chicco sine ammeinnlegg som jeg kjøper på apoteke. de koster 70kr for 30stk tror jeg det er. litt syrt men drøye i bruk å de er veldig behaglege på. tynne å heilt tørre. har prøvt natusan sine men de syns jeg var helt misslykka.
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er veldig fornøyd med Natusan sine - prøvde Coop sine - det var noe skikkelig dritt, det!
MamiMaribel Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Det var en god ide å bruke engangs under ulla. De i ull holder jo ikke akkurat de første månedene når melka spruter som verst......:-)
Hyacinth Bucket Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Bruk Chicco sine. De loer overhodet ikke og føles ikke våte mot brystet, samt at de isolerer godt.Store og gode. Merker ikke at man har de på og ikke syntes de gjennom genseren heller. På apoteket koster de kr 59,- for 50 stk.
*Rutletutt* Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Jeg bruker alltid engangs innerst mot kroppen og ull ytterst.
Hyacinth Bucket Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Og en ting til... Chicco sine lekker ikke gjennom. Yttersiden er av plast eller noe i den dur og innholdet i innleggene kapsler inn melken. De former seg også lett til brystet. Har forsøkt både avent, coop, og natusan sine og er noe dritt i forhold.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er fornøyd med Natusan sine, men så har jeg aldri prøvd noen andre heller da. Ikke lekket så mye enda at jeg har trengt ull også, tenkte at det er mer ork å vaske de enn å kaste natusan sine. Synes ikke de loer så mye, men tror ikke jeg lekker så mye heller. Kun når det er full spreng!! Hvor ofte skal man bytte innleggene? Evt vaske ullen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå