Gå til innhold

Hmmm litt bekymringsfull meldig på eksens msn

Anbefalte innlegg

Skrevet

**** is hated by all, i will not be here tomorrow have nothing to live for i hope the drugs will work..

Er ikke den bekymringsfull?? han svarer ikke på msn heller.

Skal ta kontakt med søstra hans for å høre om hun har kontakt med han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er nok et rop om hjelp. Ville nok funnet ut om det var noen som kunne se til han.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Den der var helt ekstremt SYNS-SYND-PÅ-MEG-DA,VÆR-SÅ-SNILL!. Mulig han mener det, men jeg syns det bare høres dramaqueen ut. Uansett bør du sjekke opp i det, sånn for sikkerhets skyld.

Skrevet

Det er vel gjerne sånn at de som roper høyest og ber om mest oppmerksomhet rundt noe slik, er det som aldri gjennomfører..

Skrevet

Det er det aldeles ikke. Det er en tåpelig myte man slett ikke bør spre videre. Om noen rundt deg antyder at de vil ta livet av deg skal og bør du ta det seriøst.

(Selv når det presenteres så drama queen som i dette tilfellet).

Skrevet

Jepp ville jeg tatt seriøst. Kan være han bare tuller, men det har jeg vært 100% overbevist om før, men han tok faktisk livet sitt tilslutt... Så vil ikke gjøre samme feil en gang til....

Skrevet

enig med pila!

det er nok ett rop om hjelp, så ring søstra hans med en gang du

Skrevet

ring politiet. bedre det enn å sende noen som står nært...

Skrevet

La nå faen meg søstra hans være! Hvorfor i alle dager skal hun måtte oppleve den driten der, bare fordi han vil være dramatisk?! Ring politiet. De har bare seg selv å takke for jobbvalget sitt.

Skrevet

kanvære han tuller, kan være et rop om hjelp, men han gjør det ikke..eller det kan være så gale at han faktisk gjør det..

Det er det bare han som vet..så jeg ville ha kontaktet søstra ja, å få henne til å prøve å få kontakt med han..for man vet aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...