tintafant-m/2 jenter Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Sluttet på p pillen i november, og har hatt mensen to ganger siden. Hadde nå siste mens 27 januar. Var på innvendig UL på fredag, og det er ingen tegng til menstruasjon. Sliminnen var tynn, og jeg har 8 cyster på den ene eggstokken og 1 på 3 cm på den andre. Gynekologen ville jeg skulle prøve i et år før jeg evt fikk provera( eller noe sånt) siden jeg tidligere har fått to barn innen et år etter p pille slutt. P de forrige sv akpene hadde jeg ikke påvist PCOS men mest sannsynlg hadde jeg det siden jeg ikke hadde mer enn en mens på det året uten p pille. Nå begynner det å bli så stor aldersfoskjell opp til den største så mannen har egentlig ikkelyst til å prøve så mye mer. Har en BMI på 30, så skal prøve å gå ned i vekt for å se om det blir bedre. Var ca10 kg lettere de forrige gangene jeg ble gravid. Måtte bare få det ut. Flere som strever mer enn meg og jeg har jo to fra før, men det blir litt ekstra sårt når man får se det på denne måten
Randis Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Nå fikk jeg til å svare! Fikk feilmelding når jeg prøvde litt tiligere. Det må være kjempesårt å få en sånn beskjed. Håper at mannen din vil henge på litt til slik at dere forhåpentligvis kan klare å bli gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå