Gå til innhold

Noen fra Bergen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser gravide heeeele tiden over alt, men føler meg så alene her jeg går gravid alikevel:-( er INGEN av mine venner som har planer om å stifte familie og jeg kjenner heller ingen på min alder (24) som skal ha barn... noen her inne som er fra Bergen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler det også sånn.. er bare 20 jeg da, blir 21 i år. Er student og bor i bergen;)

Skrevet

jeg er veldig gravid og bor på askøy:o) venter nr 2 1 mai:o) du da? Er forresten 25 år

Skrevet

Er 22 år fra Bergen, i 22.uke :)

Skrevet

Er eldre enn deg, 32, venter en liten prins nå en av de nærmeste dagene, har termin på onsdag. Har heller ingen venner som er gavid nå, men har noen som allerede har familie da.

Skrevet

Hei. Jeg bor i bergen og har termin i mai. er eldre enn deg 32...men kjenner ikke så mange....flyttet til bergen i fjor...

Skrevet

bergenser på snart 24 her..gravid i uke 39

Skrevet

Bor i Bergen jeg også. Er 23 og venter førstemann med termin 7.april. :)

Skrevet

Jeg hører også hjemme blandt de syv fjell;)

 

Har termin 18 mai og venter nummer en!!

Selv blir jeg 22 i juli.

 

Skrevet

Bor også i Bergen. Venter vår første i mai:) Innflytter, men teller vel likevel etter å ha bodd her i åtte år?:)

Skrevet

jeg er også fra bergen..;)

 

har en jente som blir to år i mai og venter en gutt nå i mai igjen... er 26 år..

Skrevet

Hei

Jeg er snart 25 og venter min første den 16 mars så det er ikke lenge igjen. hadde vært kos og møtt noen på min alder som skal ha barn.

Skrevet

jeg bor i bergen og er 23år, skjønner deg veldig godt. jeg føler meg ensom for det alle venner min er verken gravid eller har barn. jeg har termin den 25 mars. kan ikke vi unge mødrene treffes? hadde sikkert vært kjekt:)

Skrevet

Det er vel bare og sette opp et treff det:)

Alle som har skrevet på her dukker sikkert opp!!

Skrevet

Bor i bergen, er 21 år og venter mitt 2.barn 4 mai =)

 

Skrevet

Bur på Sotra, er 23 og vente min fyrste 17 april.. Hadde vært kos med eit treff!

Skrevet

HI her...

så kjekt å se at det var fler unge mammaer fra Bergen... ser ingen når jeg triller rundt på lille gutt om dagene... Jeg har aldri vært på et slikt BIM treff, men hadde vært kjekt det. Noen andre her inne som har vært på det? vet ikke hvordan det fungerer...

Skrevet

Er det flere som er intr i treff fredag den 7mars,? treffes på egon? den ved mc donalds i byen? kl 17.

Skrevet

blir desverre et nei fra meg på det forslaget, på grunnlag av at da har jeg mest sansynlig født (drit lei hele graviditeten, syk er jeg å..)

 

 

(men har en gutt på 14 mnd som sårt trenger noen å leke meg av og til.. men allt sånt må vente til etter fødselen)

Skrevet

jeg blir gjerne med.. Men sett det opp på treff sidene slik at alle finner det:)

Slike tråder går ganske kjapt ned på siden:)

Skrevet

håper været bedrer seg innen da for dere da...

Skrevet

Ja for de som skal ut å kjøre til føden i dag bør starte TIDLIG for å nå frem. er jo heeeeelt kaos på veiene...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...