*nr4isommer* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 jeg ser gravide heeeele tiden over alt, men føler meg så alene her jeg går gravid alikevel:-( er INGEN av mine venner som har planer om å stifte familie og jeg kjenner heller ingen på min alder (24) som skal ha barn... noen her inne som er fra Bergen?
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 føler det også sånn.. er bare 20 jeg da, blir 21 i år. Er student og bor i bergen;)
BitteLiten *har født* Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 jeg er veldig gravid og bor på askøy:o) venter nr 2 1 mai:o) du da? Er forresten 25 år
mamma050308 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Er eldre enn deg, 32, venter en liten prins nå en av de nærmeste dagene, har termin på onsdag. Har heller ingen venner som er gavid nå, men har noen som allerede har familie da.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Hei. Jeg bor i bergen og har termin i mai. er eldre enn deg 32...men kjenner ikke så mange....flyttet til bergen i fjor...
Mamman*til*Lukas Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Bor i Bergen jeg også. Er 23 og venter førstemann med termin 7.april.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hører også hjemme blandt de syv fjell;) Har termin 18 mai og venter nummer en!! Selv blir jeg 22 i juli.
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Bor også i Bergen. Venter vår første i mai:) Innflytter, men teller vel likevel etter å ha bodd her i åtte år?
mai mammaen til to Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 jeg er også fra bergen.. har en jente som blir to år i mai og venter en gutt nå i mai igjen... er 26 år..
smiley83 Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Hei Jeg er snart 25 og venter min første den 16 mars så det er ikke lenge igjen. hadde vært kos og møtt noen på min alder som skal ha barn.
mizzybess Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 jeg bor i bergen og er 23år, skjønner deg veldig godt. jeg føler meg ensom for det alle venner min er verken gravid eller har barn. jeg har termin den 25 mars. kan ikke vi unge mødrene treffes? hadde sikkert vært kjekt:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Det er vel bare og sette opp et treff det:) Alle som har skrevet på her dukker sikkert opp!!
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Bor i bergen, er 21 år og venter mitt 2.barn 4 mai =)
ChanelK Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Bur på Sotra, er 23 og vente min fyrste 17 april.. Hadde vært kos med eit treff!
*nr4isommer* Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. mars 2008 HI her... så kjekt å se at det var fler unge mammaer fra Bergen... ser ingen når jeg triller rundt på lille gutt om dagene... Jeg har aldri vært på et slikt BIM treff, men hadde vært kjekt det. Noen andre her inne som har vært på det? vet ikke hvordan det fungerer...
mizzybess Skrevet 4. mars 2008 #20 Skrevet 4. mars 2008 Er det flere som er intr i treff fredag den 7mars,? treffes på egon? den ved mc donalds i byen? kl 17.
LadyLuck & Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 blir desverre et nei fra meg på det forslaget, på grunnlag av at da har jeg mest sansynlig født (drit lei hele graviditeten, syk er jeg å..) (men har en gutt på 14 mnd som sårt trenger noen å leke meg av og til.. men allt sånt må vente til etter fødselen)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #22 Skrevet 5. mars 2008 jeg blir gjerne med.. Men sett det opp på treff sidene slik at alle finner det:) Slike tråder går ganske kjapt ned på siden:)
LadyLuck & Skrevet 5. mars 2008 #24 Skrevet 5. mars 2008 håper været bedrer seg innen da for dere da...
*nr4isommer* Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 5. mars 2008 Ja for de som skal ut å kjøre til føden i dag bør starte TIDLIG for å nå frem. er jo heeeeelt kaos på veiene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå