Espoir Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg pleier egentlig ikke det, men.....Det er kanskje feil det?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Nope. Har ikke det. Gjør jo selvfølgelig ordentlig reint innimellom, men er ikke avhengig av våren:-)
selma07 og engel Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Mener du rundvask av huset?? nei overhode ikke!! vasker vindu etter vinteren:o)
Fire småtroll Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Nei, ikke jeg ihvertfall... Pusser gjerne vinduene en gang eller to på våren, med sol på ruta må det liksom til. men elllers vasker jeg ikke noe mer enn vanlig jeg.
minsta Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Ja, vasker vegger/tak/inni skap på våren. Det er vel noe som henger i etter mørketida i nord, jeg får alltid vaskelyst når sola skinner inn i huset! :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 her er det normal rengjøring sånn innimellom hele året... ikke noe spesielt hveken til våren eller til jul....
Sjefsmegga Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Njaaaa...har nedvask av hele huset 3 ganger i året ca jeg da...da tas feks: Utsider av vinduer, oppå skap og inni skap og skuffer, krinkelkroker som er vanskelig å nå...tørrmopping av vegger og tak....rensker taklamper....tar vannlåser osv...
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Hehe...vårreingjering??Nei du..her er det såvidt vi klarer å få til daglig reinhald ;-) Hehe, så vårreingjering blir ikkje prioritert nei.. Eg syns det er bedre med litt støv i krokane, enn eit reint helvete ;-D
Venezia 1 Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Nei, men vinduene får en etterlengtet vask etter vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå