Gå til innhold

AAAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHH!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet jeg jammen ikke helt hvilken fot jeg skal stå på.......Svigerfar har nettopp gått ut døren,og det siste han sa var "du vet hvor vi bor ikke sant??"

Jeg blir så drittlei av maset deres!!!! Mannen min har reisejobb,og er vekke i 4 uker i slengen.Da er jeg på besøk hos svigers en gang i uken slik at de skal få møte barnebarnet deres...

Men,det er jo selvfølgelig altfor lite ifølge dem....Kan ikke de komme på besøk til oss da????Vi bor 5min å gå fra dem...er det ikke bedre at gutten kan få være hjemme med lekene sine,der vi ikke trenger å passe på ham hvert eneste sekund??(svigermor har ca en million pynteting ståendes rundt omkring)

neida...det er så forbanna mye bedre å sitte på rompa å få besøk av oss...svigermor er så vanvittig hjemmekjær,at hun har feks aldri gått på tur med barnebarnet sitt...er kjekkere å være hjemme...

Er vanvittig frustrerende dette,for som så mange andre her inne hadde jeg et kjempeforhold til svigers før lille gutt kom til verden...

De (spes. hun) respekterer meg ikke og gjør akkurat som de vil med gutten min,og det HATER jeg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres nesten ut som meg dette... Bare bytt ut gutt med jente... Vi er hos svigersene en dag i uken ca.. Fordi samboeren min kommer hjem kl 5 fra jobb og da er det middag, og han er jo sliten etter jobb. Og jenta er i seng i 8 tiden. Og det tar 20 min å kjøre. så da passer det best å besøke de i helgen..

De sier ALLTID "dere vet hvor vi bor", det er sååå irriterende.. men når de kommer på besøk ringer de ALDRI, de bare står uten for døren.

Og da ringer de ikke på, men tar mobilen og ringer for å høre om det er greit at de kommer.. skal vi liksom si nei da eller????

Skrevet

hehehe..dustete folk altså!!!

Kan de ikke forstå at de må behandle svigerdøtrene sine annerledes enn barna sine??? trå litt mer varsomt kanskje???

Skrevet

Jammen ta igjen med samme mynt da vel ?

når du har besøkt dem en gang, forklar at du synes det er noe greiere at de kommer litt oftere til deg enn at du kommer til dem, si at de er hjertelig velkommen og at det er bedre for gutten fordi da har han litt mer frihet til å bevege seg og lekene sine.

Vær blid og hyggelig og si det som om det er den naturligste ting i verden, og avslutt med å si når du går " dere vet hvor vi bor ikke sant ? Vi har alltid tid til dere når dere kommer vet dere ! "

Se på reaksjonen om de ser poenget.

Skrevet

hahaha!!!!det skal jeg jammen gjøre!!!fikk meg en god latter nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...