Gå til innhold

gir dere barna brødskive til middag noen ganger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at det skjer her kanskje 1 gang i uka. Gir henne det når hun ikke kan spise det vi har eller hvis vi ikke har middagsglass. Hun synes jo det er godt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er litt eldre. De må smake på middagen. Om de ikke vil ha er alternativet brødmat.

Skrevet

Nei, det skjer faktisk ikke. Vi har alltid varm mat.

Om vi trenger noe som går fort bare til barna (fordi vi selv skal spise senere eller noe), kjøper jeg gjerne slike ferske ravioli eller tortellini, lager en omelett eller tomatsuppe eller noe i den stilen.

Men tror absolutt ingen tar skade av å spise brød til middag en gang i blant, men ungene må da også bli brødlei så mye brød det spises i dette landet.

Skrevet

Prøver av og til, lager f.eks litt eggerøre da, men mine to gutter på 6 og 4 år er skikkelige middagsunger, så det går to timer også spør de hva vi skal ha til middag den dagen... Minste er for liten til å protestere enda og spiser som regel det hun får ;-)

Skrevet

I går fikk snuppa skive t middag, av den enkle grunn at vi var på besøk hos oldeforeldrene hennes... Men hjemme får ho alltid et varmt måltid pr.dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...