Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar alltid sjanser på å prøve ut nye, men vanskelig å finne en skikkelig g od en. Har du noen god mascara å anbefalle? Helst fra Cubus/HM. Parfymeri-merker blir fort for dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke si den er billig, men syns absolutt den er best; dior

De billige bare klør jeg av, og syns de klumper og smuldrer så fælt...

Skrevet

Enig med willow, klør av de billige, og de blir fort dårlige.

Før testa jeg ut ny heeele tida, men nå har jeg brukt Chanel i sikkert 4 år, den er helt suveren -syns jeg!

Men nå gir vi deg ikke akkurat tips om billig maskara her da... sorry! Chanel koster rundt 200, men varer også lenge da.

Skrevet

er enig at Dior er best men loreal sin double extension er å anbefale. men er ik så stor forskjell på pris egentlig. på dior og loreal. ik det jeg kan huske iallefall.. kanskje 50-80 kr

Skrevet

Den beste av ALLE er Lancome Hypnose.. Er dyr å kjøpe på parfymeri ( 250,-), men om du bestiller fra Strawberrynet.com koster den kun 130 kr:)

Skrevet

Må si meg enig med resten her... Har prøvd flere såkalte billige merker (l'oreal, maybelline osv) - blir aldri fornøyd med disse, så det må jeg bare gi opp. Min absolutte favoritt er Lancômes L'extreme, men også andre fra Lancôme er bra. På parfymeri får du god hjelp til å vurdere hvilken mascara som passer deg, mye billigere det enn 5 bomkjøp!

Skrevet

Ja IKKE kjøp skjit på kjedebutikkene...altfor dårlig kvalitet! Jeg liker også Hypnose fra Lancôme! =) den er suuuper bra! og bruker alltid bestille fra strawberrynet.com. Kjempeflott nettside.

Skrevet

"Blackout" fra dior synes jeg er best...koster 240,men er verdt pengene

Skrevet

Lancom- hypnose! Uten tvil den beste jeg har hatt, verdt alle pengene. Sjekk på www.strawberrynet.com, der koster den ca 130 kr, og det blir jo samme pris som de på hm ol. Kommer også i posten innen en uke ca. :)

Skrevet

Great lash mascara fra Maybelline!!!!Uten tvil!

Den er stygg og grell(rosa m grønn kork), men kommer best ut i test igjen og igjen.Den klumper seg ikke og koster bare litt under hundrelappen, noenganger er den på salg hos H&M og Vita.Jeg elsker den.Har kjøpt Diorshow/Dior endel når jeg er ute å reiser, men synes den klumper seg etter kort tid/er udrøy.Brukte Clinique sin, for lange øyevipper i mange år(husker ikke d eksakte navnet), men det var helt til jeg oppdaget Great Lash Mascara.

Skrevet

Dere må prøve kanebo 38. Den går bare av i vann som er over 38 grader, derfor holder den i allslags vær og tårer, samtidig som den forsvinner i dusjen! helt super!

Skrevet

Har prøvd Canebo 38, og mogleg eg fekk ein som var dårleg, men hos meg gjekk den IKKJE av med varmt vatn. Heller ikkje med sminkefjerner. Måtte rulle den av vippene. Havna fort i søppla...

Skrevet

Dior show er utrolig bra...men tror Dior blackout er like bra...skal prøve den neste gang..

Ellers så ser jeg ofte på tester i ukemagasiner at mange av disse rimelige merkene kommer godt ut.....eks max factor....

Skrevet

jeg synest maxfactor sine er gode. både den gullfargede(vanlig) og den sorte(volum). Ligger på ca 100 kr, har den på hm iallefall. synest disse er gode. lett å ta på, klumper ikke og skiller vippene godt.

Skrevet

Jeg liker også best lancome fra parfymeri...men til daglig bruker jeg like godt maybelline sin..den rosa med grønn topp- den er veldig bra, og synes den smitter mindre av en mange andre dyre fra parfymeriet..er nok smak og behag:)

Skrevet

Dior Show er og blir best! Synes den er drøy i bruk, klumper ikke og det føles ikke som man har mascara på. Vippene ser fine ut og er like myke som før jeg tar på mascara. Den har vunnet flere tester flere år på rad.

Skrevet

Er dior her og. Har brukt maximeyes i maaange år, den er desverre gått ut av markedet, men fortsetter å kjøpe Dior da jeg er kjempefornøyd. Syns ikke prisen er så ille heller!

Skrevet

Jeg har brukt Maybeline i mange år, den som er rosa og grønn. Den synes jeg er kjempegod. Har også en fra Dior, men synes det blir for mye klisj jeg. Klumper seg lett. Men dette er jo smak og behag. Maybeline sin er jo ganske billig også;)

Skrevet

hallo jeg bruker L.Oreal volumissime X4 ,den er god og koster underkanta 200kr,men synes at nå som jeg går gravid sitter liksom ikke noe på meg .(kjøper på Vita da det er 20% billigere enn Cubus.

Skrevet

Min Kanebo får jeg heller ikke vasket av i verken vann eller sminkefjerner. Må nesten dra den av selv. Hemmelige tips her?

Ellers, må jeg si at jeg har gått mer og mer over til de dyrere merkene jeg også... de blir som regel best uansett.. kjøper et par når jeg er ute og reiser, og det er alltids andre som er ute og reiser som kan kjøpe for deg også.. :)

Skrevet

Helt enig med hun over her - Loreal Volumussime! har brukt den i sikkert 15 år nå. Begynte og bruke den når jeg bodde i USA. Akkurat som Great lash fra Maybeline har denne mascaraen eksistert i evigheter. De er begge klassikere som maaaange er avhengige av. Maybeline Great Lash er fin hvis du har tynne vipper som ikke er veldig tette og kanskje litt rettere. Loreal Volumussime er litt tykkere og kjempefin hvis du har ganske tette vipper som naturlig har litt boy på de. Er fan av merke kosmetikk for my annet, men for mascara har jeg alltid kjopt loreal!! Den får min stemme!

Skrevet

Jeg sverger til kanebo38 grader!

Den går av med varmt vann, men jeg pleier å væte vippene først og vente litt før jeg forsetter. Tar varmt vann på bomullspads og drar forsiktig av, skyller med varmt vann og drar av osv.. Denne mascaraen går ikke i oppløsning sånn som vanlige maskaraer gjør, den bare løsner fra vippene slik som den tørket.

Skrevet

Ok, så den skal egentlig dras av likevel asså? Da må jeg vel huske å vente litt før jeg drar, for det er akkurat sånn jeg har gjort det tidligere. Tok varmt vann på en pad, og prøvde å vaske av. Men følte at jeg mistet så mange vipper av den, så turte ikke mer... ;)

For den er fantastisk å påføre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...