Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hopp jenter,da kan jeg endelig trå inn her,men jeg har hvert her mye å tjuvkikket i det siste,følte tidl att jeg passer inn her,venter trillinger og er i uke 28+2 idag;)

og ska ta keisersnitt runt uke 35,men jeg er veldig spent på om de holder seg inne i mitt rede sååå lenge til,Føler meg sprekkferdig allerede:))

Det ser ut som det er mye aktivitet her,og det er kjekt når man er hjemme, og veldig lite kan utrette i løpet av en dag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trillinger? så moro :)

Hvordan var det å få vite at du sku ha trillinger?

Joda er alltid liv å røre er på 3 tri. Velkommen skal du selvsagt være :)

Skrevet

takk takk!! joda overraskelsen att det var 3 var veldig overveldende,men vi fant ut av det tidl,(ca uke 8)så jeg har hatt god tid til å la det synke inn:))

Svangerskapet har gått veldig fint,så nå gleder vi oss veldig til å få treffe disse små miraklene:) Er i full gang med å få allt på plass hjemme,og har hatt veldig god hjelp av min snille mor,for det er ikke stort jeg klarer for tia.

Nå synns jeg tia går veldig fort,og er redd for å ikke rekke allt før de kommer;)

Skrevet

Hvor tidlig blir du satt igang eller ks sånn i forhold til de med kun et eller tvillinger.

Nei så moro har liksom aldri pratet med noen eller kjent noen med trillinger, vet du kjønnene enda?

Det blir nok veldig hektisk for deg når de tre små kommer ja :)

gruer meg liksom til denne ene jeg da, hehe kan liksom ikke tenke meg hvordan livet blir etter at hun kommer.. men gledrr meg masse da.

Har ikke gjort så mye hjemme enda, men tiden begynner å renne så bær snart få ut fingern hehe.

Skrevet

Velkommen hit :-) herlighet trillinger... Jeg får tåresprett, litt mye hormoner i dag... Så utrolig!!! Vet du hvilke kjønn det er på kjærlighetsfrøene dine??? Det blir kjempespennende å følge dere videre :-)

Skrevet

Tak takk ;))

Når man har tre eller fler blir det som regel keisersnitt rundt uke 34-35,pga att det blir veldig trangt og en av de kan få for lite næring etterhvert.

Med tvillinger kan noen gå full svangerskapslengde,og føde på vanlig måte,men det skjer ofte att de også vil komme ut tidligere.Eller att komplikasjoner oppstår(det er større risiko for svangerskapsdiab,svangerskforgiftning osv)

Det blir så mye tyngre for livmoren,og allt presset nedover kan fremskynde modning og sette igang en fødsel.

Vi vet att det blir 1 guttt og 2 jenter(jentene kan være enegget)de har hver sin livmor men den er sammenvokst :)Dt blir spennende og se når de kommer ut:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...