Gå til innhold

Sykepenger, idag, anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett spørsmål: Har noen her inne mottatt sykepenger fra NAV i dag?

I følge utbetalingsplanen deres på NAV.no skal det utbetales i dag. Har ikke fått noe jeg i allefall, trenger det sårt, men. Prøvde å ringe mitt NAV-kontor, men de er jo umulige å få tak i, og nå er de jo stengt, så.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 50% sykemeldt og fikk nav penger den 29 februar, fra nav på grunerløkka

Skrevet

er det sånn de bet ut 1 eller 2 gagner i mnd da..jeg fikk den 25 nå sist..men da skal jeg vel ikke ha sykepenger før den 25 igjenn vel? for de bet vel ikke ut begge utbetalingene?

Skrevet

I følge hjemmesiden deres har de utbetaling 2 ganger i mnd, ja. Jeg fikk min første utbetaling 11.februar. Men det var sykepenger fra perioden 30.11.07 - 08.01.08, så jeg skal jo ha for nesten hele januar og hele februar nå. Så jeg burde vel egentlig fått i dag. Aner ikke jeg, er så mye tull med de pengene, og ikke minst med NAV.

Fikk ikke noe den 25. jeg, men det var vel fordi jeg allerede hadde fått såpass sent i februar.

Jeg hører til Nav Gamle Oslo Trygd. Vet ikke hvordan det er med de andre Nav - kontorene i byen, men de er iallefall umulige å få tak i.

Skrevet

Dytter denne opp litt.

Noen som vet hvordan dette fungerer, i min situasjon?

Skrevet

Arbeidsgiver min sendte inn litt sent, så fikk ikke den 25, men de stod på konto på fredag 29, fordi de satt inn før helgen da neste utbetaling sku vært 3.

Så da må noe være galt, eller så roter NAV. Har ikke hatt noe problemer med dem enda, men så er det første sykemelding og første baby nå så det gjenstår å se med engangsstønad og os.

Prøv å ring igjen imorgen og hør hva som har skjedd.

Sikker på at arbeidsgiver har sendt alt av papirer o.l?

Skrevet

Håper da han har sendt inn alt. Jobben skal ikke betale ut noe som helst nå, da jeg har vært sykemeldt såpass lenge at det er folketrygden som betaler ut.

Jaja, jeg får vel prøve å ringe de i morgen og høre.

Skrevet

Er utbetaling 25, den 3 er kun etterbetaling, eller de som har kommi inn i systemet senere.

Skrevet

åh, tusen takk for oppklarende svar :-)

enn om nav kunne opplyst om dette på sidene sine, dette visste jeg faktisk ikke.. takktakk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...