*En rosa og en blå* Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg var på H&M og Lindex på lørdag for å kjøpe meg mammabukser, men de fleste er jo for korte i bena! Jeg har ikke spesielt lange ben heller (bruker lengde 34 i dongeribukser). Noen som vet hvor man kan få kjøpt bukser som har lange nok ben? Ikke nett-butikker, for jeg liker å prøve klærne før jeg kjøper de. Jeg bor på nordvestlandet, så aktuelle byer kan være Ålesund, Molde, Kristiansund, Trondheim og omegn.
Nostalgi Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke så veldig lange bein selv , men kjøpte meg ei mamma bukse på zara her i oslo.som jeg er sikker på er lang nok for deg:). vet ikke om zara er komment dit enda? den er kjempe smal og passer veldig bra i støveletter. ellers kan det hende polarn o pyret har noen som passer deg.. de var ganske lange de mamma buksene jeg kjøpte der å.
mastermind Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Prøv denne. Ganske lang i bena, og kjempegod! http://www.svangerskapet.no/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=160 jeg begynte å bruke min rundt uke 22, og passer fremdeles fint i uke 33. Regner med å bruke den til termin.
mastermind Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 beklager, så ikke det om nettbutikker før etterpå, sånn er det når man ikke leser alt.... men vet at en del babybutikker som har mammaklær selger dette merket. Har iallefall sett det i ålesund. tror de har den både på babycomfort og på exit på moa.
Zikosu og William Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 hæh,passet ikke H&M sine?? jeg bruker vanligvis 32 i lengde og må brette opp de fra H&M en gooood del...rare greier... :-/
*En rosa og en blå* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Takk uansett. Jeg gikk inn på hjemmesiden til 2wear, og der ser jeg at de har forhandlere både i Ålesund, Molde og Trondheim. Så jeg får stikke innom og se en dag jeg er utenbys!
*En rosa og en blå* Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Nei, buksene fra H&M ble akkurat for korte... utrolig kjipt! (';')
NormaJean Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Mamma buksene på Zara har kjempe lange ben.Og de er veldig fine, smale nederst i beina. jeg er kun 1.63 cm og må sy de opp ca 10cm. Så hvis du er så heldig å ha litt høyde så vil jo de muligens passe???
bare_blåbær Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 2wear sine bukser "extra long" passer perfekt for mine lange bein.... er 180 cm høy, og bruker også 34 i dongeribukser.. Kjøpte mine over nett. Håper du finner noen som passer! :-)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 jeg bruker 34 i bena... men h&m sine passer de... fins i alle fall 3forskjellige... olabuksene med høy strikk er lengst i bena...
tone med ny spire :) Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 180 og har endt opp med buksene fra 2wear. Jeg er et sted mellom 34'' og 35'' i beina. Jeg prøvde alle de hadde i Sandvika hos 9måner og det var kun 2wear som både satt fint og var lange nok i beina. Tror dette skulle være et ok merke å finne der du bor og. Har sett at flere butikker og nettbutikker har det her på østlandet så det samme burde gjelde for andre deler av landet. Buksene er forresten veldig gode å gå med synes jeg
partyoffive Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 180 cm og bruker også 34" i lengde på jeans. Fant supre skinny jeans på Polarn & Pyret som er lange og veldig komfortable. også en rimelig pris. Vil du betale litt mer kan jeg anbefalle 9 mnd. på Sandvika Storsenter. De har også lange jeans, veldig stilige og komfortable også. Lå litt hoyt for meg i pris. Jeg kjopte ikke for jeg var 6 mnd. så ville ikke betale så mye, men de var stilige. Som vanlige jeans liksom.
partyoffive Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Ja - 2 wear var det jeans merket het! De hadde også et annet merke jeg ikke husker navnet på. 2 wear - og de jeg så var på butikken 9 mnd. i Sandvika. Trir de også har en butikk som heter 2 wear på Majorstua.
WildPrincess Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Hei Exit butikkene har noen modeller som muligens kan bli lange nok for deg. Sjekk bena på de, jeg har en bukse som kan legges ned ganske mye Exit bruker samme designere som VeroModa så liker du disse klærene så er disse butikkene verdt en titt
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Bruker selv bukser som er 85-86 cm i innerbenslengde og jeg fant en bra mammajeans på Ellos. Er lang nok i bena og har reguleringsmuligheter i sidene. Fant også en sort penbukse der.
*gurimallaika* Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 Og enda litt korte etter at de vasket. Jeg får strukket dem så lange at de ikke dingler rundt leggen etter vask. Men kunne tenke meg noen som er lengere selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå