Gå til innhold

Mammabukser for oss med lange ben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på H&M og Lindex på lørdag for å kjøpe meg mammabukser, men de fleste er jo for korte i bena! Jeg har ikke spesielt lange ben heller (bruker lengde 34 i dongeribukser).

Noen som vet hvor man kan få kjøpt bukser som har lange nok ben? Ikke nett-butikker, for jeg liker å prøve klærne før jeg kjøper de. Jeg bor på nordvestlandet, så aktuelle byer kan være Ålesund, Molde, Kristiansund, Trondheim og omegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strever alltid med det samme, men fant meg ei kjempefin langbent dongeribukse i dag. (er 180 høy, så det kreves noen cm på bena). Sjekk ut merket 2wear: http://www.2wear.no/Start og se om du finner noen forhandlere som er i nærheten av deg (Det er ihvertfall 2 butikker i Trondheim som har merket, Bebito og Zip). Lykke til!

Skrevet

Takk, jeg ser at det er 3 butikker i Tr.heim, 1 i Molde og 2 i Ålesund som fører dette merket. Får prøve å sjekke ut disse butikkene! :)

Tusen takk!

Tar gjerne imot flere tips :)

Skrevet

Dette har jeg også lurt på:) Finner ingen bukser med lange nok bein, men da skal jeg også sjekke ut 2wear:)

Er 1.79 så den buksa du kjøpte hva het den?

Skrevet

Hei

Jeg var på "storken" i Ålesund. Der var der flere par bukser som var alt for lange til mig. Jeg jer 1,76, med det meste av lengden i benene:)

Skrevet

Sliter med det samme, men fant fine, lange mammabukser på Zara i Oslo.

Skrevet

Etter å ha prøvd nesten alle mammabukser i Oslo har jeg endt opp med ei bra bukse og det var det. Fant den på Svangerskapet i Kirkeveien. Heter Mamalicious. Er nesten 1,84 så det var skikkelig frustrerende.

Har finni fram symaskinen og laga et par mammabukser av noen gamle jeans. Klipp av linninga foran og sy et bredt elastisk tøystykke rundt hele buksekanten. Funker kjempebra, og du slipper å gå gå rundt i høyvannsbukser...

Skrevet

jeg fant to fine bukser på POLARN O. PYRE av alle ting...trodde de bare solgte barneklær der jeg, men fant to flotte jeans. Jeg er ikke noe høy...bruker 32 i lengde på bukser, men disse buksene må jeg brette ganske mye nede i beina.

Lykke til jenter

Skrevet

Bukser på Zara har lange bein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...