Gå til innhold

Hvite tenner til bryllupet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan anbefale på det sterkeste å få tennene bleket med Zoom for de som ennå ikke har gjort det. :o)

Utrolig effektivt og man få Blenda-hvitt smil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man gjort det og hva koster det? Vil det gjøre "snus"tenner hvite også? Eller er det anbefalt ikke for mye misfarging...

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe problem. Desto større misfaring desto større blir resultatet. Ofte så blir jo tennene misfarget av kaffe og rødvin osv år etter år.

Jeg vet at i Oslo så får du gjort det "over alt".. veldig mange tannklinikker bruker Zoom. Zoom er den som blir brukt på Extreme Makeover - det tv-programmet... hvis du har sett det?

Det koster 4000 kr og da sitter du ca. 1.5 time hos tannlegen.

Skrevet

Takker. Skal sjekke ut.

Skrevet

4000,-...... Finnes det et billigere alternativ?

Jeg spurte tannlegen min, og han skulle ha 3500,-... Men jeg syns det også er for dyr jeg...

Skrevet

Det fins helt sikkert billigere alternativer, men Zoom er den som gir de skikkelige "wow"-hvite tennene.

Skrevet

jeg skal bleke tennene mine og det koster 1900 for hver skjeve

vet ikke om det er zoom men det skal jeg forhøre meg om av tannlegen min som skal gjøre det....

Skrevet

Hvis det er laser/lysbehandling så er det sikkert Zoom. Tror de er den eneste som bruker denne metoden.

Glemte å si at med Zoom kan du jo selvfølgelig også bare bleke overkjeven og da er det halve prisen. Det kan være veldig greit for de som ikke viser tennene nede når de snakker og smiler :o)

Skrevet

obs obs obs

Hvis du bleker tennene MÅ du ha med din kjære på opplegget.

For hvis ikke vil det se svært kunstig ut at du har unatulig hvite tenner på bildet og ikke din bedre halvdel...

En annen ting : hvite tenner er pent, men ikke når de blir for hvite - da ser det bare for forfengelig ut og dumt ut.

Skrevet

hehe, jeg syns unaturlige hvite tenner er supert jeg! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...