Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Håper du får en fin dag... Jeg tar med jentene og kommer en tur.............. (ta det som en trussel hi hi)
doffine Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg skal vi gratulere!!! Alle i ring om kring deg deg vi står og ser som vi vil masjere... Eh.. husker ikke teksten helt jeg..... MEN grattis så mye med dagen. Jeg sender massevis av klemmer og enda mer klemmer. Jeg orker ikke å ta turen ut. Jeg sitter på do et par ganger i timen. Er så nervøs til narkosen i morgen samt ganske så vondt. Klemmer og koser på denne store dagen.... smask:)))))
mamman te JM og M Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Gratulere me da`n, gratulere me da`n, gratulere kjære trultemora (snart mamma håper vi) gratulere me da`n!!!!!!!!!!!! :) skulla vært der å feira sammen me dæ vænnen men gidder ikke kjøre i 8-9 timer en vei!!!!!!!! sorry :) håper du koser dæ :) gratuler gubben fra mæ å da :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Takk takk godsnuppene mine!!!! Kjempegla i dere alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå