lenej :o) Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 trodde vi måtte vente litt lengre da.. visste ikke han klarte å tygge det, så.. han har en tendens å svelge ting, uten å tygge, så det blir jo bare rot da.. men han knasker tortillachips som bare juling jo! egentlig litt stolt da.. minien min er endelig ganske så altspisende! å det er en stor kontrast fra å ikke spise noe da.. :)
Vipsenmamma Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Stolt av at han spiser potetgull? Den skjønte jeg ikke - Er det bra?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Potetgull er godt.. ) Elias potetgull er favoritt her i gården, både for 3 åringen og mammaen hans..
Sjokoladekaka Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 hehe.. er det ikkje no vi skal seie "fy, for ei fæl mamma. gir ungen potetgull i staden for gulrot.... fysjameg" kjekt når dei smakar nye ting, seier eg:)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hehe..funnet ut at d er godt han å ja:) Lillegull har bamse snacks som favoritt:) Så d får han en liten skål me på lørdager:) Da stoor koser han seg:)
lenej :o) Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 ja, spes når ungen er syk, har dårlig matlyst og er kraftig undervektig... han har lagt på seg 5.5kg sia han var født da... så bare han putte noe i seg, så er eg fornøyd..
Mayken Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ina har fått smaken på ostepopp og potetskruer hun. Så er ikke vanskelig å finne lørdagsgodt til snuppa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå