Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi har IKEA-kjøkken i leiligheten Under vinduet er det bare lagt benkeplate med IKEA-skap på hver side av benkeplaten, så det blir en liten spiseplass der... hvis dere skjønner=) Går det an å sette inn skap der i den åpningen, eller må alt bygges samtidig på IKEA-kjøkken?
emil070706*kom*140706 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 skjønte ikke helt hva du mente , men ser ikke at det skal være noe problem...
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 hehe, det var litt vanskelig å forklare ok, prøver igjen. På kjøkkeninnredningen er det et "mellomrom" mellom 2 skap på ca 1 meter, sånn at man kan bruke benkeplaten over som spiseplass. Tenkte å sette inn kjøkkenskaper her også, for å få mer skapplass. bruker ikke den plassen til å spise på uansett, blir bare til at vi sitter papp og sånn under der. Så lurte jeg på om det var mulig å sette inn skaper der også, eller om hele kjøkkenet må monteres på en gang=)
olla Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Nei, du kan fint sette inn et skap der, IKEA kjøkken skrur en jo sammen, 1 skap for seg, 1 skap for seg, så det går bra det!!
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er ikke sikker!!!!!!!!!! men vil tro at det går, så lenge at der får skp der passer i åpningen. Kanskje dere må demontere et par ekstra skape, men det tar jo ikke lange tiden
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 ÅÅÅ, så flott=) Det høres bra ut! da skal jeg kikke på skap, og håpe størrelsene passer inn=)
It's all about me Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Vi hadde skap der og den lengden fra vegg til vegg ved vinuet er litt lengre enn det man trenger det blir en liten glippe på den ene siden. Men nå vet jo ikke jeg hvordan skapet på høyre side er plassert i forhold til hjørnet..... Må åpningen så finner du fort ut hva du kan sette sammen under der. Ikea skapene kommer jo i flere bredder. Men uansett må dere nok ta av benkeplata for å få det feste skikkelig, det er det eneste.
It's all about me Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Glem det med å måtte ta av benkeplata, det var noe annet vi skulle feste da den måtte være av, ha ha ha.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Går nok helt fint det. Men dere må nok løfte opp benkeplaten . men da er det bare å legge ny silikon. Og du kan jo også velge å ha skuffer der i stede for skap.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Ok, takk skal dere ha=) da får vi bare se om det passer med hjørneskap, så blir det kanskje mer skapplass på oss=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå