Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Badet vårt er ganske lite, og det er bare plass til 70x70 - dusj. Vurderer å sette inn badekar istedenfor, blir så mye lettere mtp bading av unger og sånn... hvis du skulle kjøpt leilighet, ville du sett det som positivt eller negativt med badekar? hva ville du foretrukket? vi skal ikke bo her så mange år til, gjerne 2-3 år...
Espoir Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 badekar, siden dere alle er unge og (sannsynligvis?) spreke
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker badekar, spesielt etter vi fikk barn. Om en lager en sånn glassvegg (er ferdige som kan på en måte åpnes) ser det mer lekkert ut enn forheng.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Lurt tips med glassvegg, takk for tipset=)
yasmina Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg elsker badekar, men hadde nok ikke kjøpt en leilighet med bare badekar. Hater å dusje i badekaret...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Om det er i et typisk barefamilieområde, og leiligheten har mer enn to soverom hadde jeg gått for badekar. Tror de fleste med små barn syns badekar er greit. Så kan dere jo ha en slik lettvegg på halve badekaret slik at det funker som en dusj. Men ellers, om leiligheten er i et typisk barnefritt område, i en studentby eller i en eldre bygård med masse rike gamle damer er kanskje dusj beste løsning.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 det er absolutt et barneområde - sentralt, med masse lekeplasser, kort vei til kjøpesenter og skole og barnehager i umiddelbar nærhet.. de fleste her har barn som bor hjemme egentlig. 2 soverom... har virkelig lyst å sette inn badekar... Når jeg ser på annonser for leiligheter i samme borettslag har de fleste badekar også.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Da hadde jeg gått for badekar, uten tvil. Når jeg skulle se huset jeg bor i så var jeg sååå spent når vi kom til badet (kjøpet var egentlig i boks før jeg fikk sett inni). Og jubelen sto i taket når det var badekar her! Første plass jeg bor med kar, og det er så genialt. Og ikke bare i forhold til barn: matter får ligge i bøt der, vasker baljer (slike til lagring), skyller filteret til varmepumpa osv i badekaret. Veldig greit om man ikke har digert vaskerom.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Ja, der sier du også noe. Vaskerommet vårt er ikke akkurat stort... hehe, går akkurat en vaskemaskin, en tørketrommel og en minifryser inn der...=P Kanskje vi skal tenke på det da! hvor mye koster badekar da? hva må man kjøpe i tillegg til selve karet? så får vi se hvor dyrt dette blir=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 vi har dusj med ganske høy kant slik at barna kan sitte der og plaske og kose seg :-) Funker for oss, vi har også lite bad så vi angrer ikke på den dusjen :-)
*Smiley* Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Vi har også et lite bad.Har akkurat pusset opp badet og da var det ut med dusjhjørnet og inn med badekar:) Skal kjøpe glassvegg.Og skal ha boble badekar.Som ser ut som vanlig badekar. Blir lækkert! Og deilig når man har små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå