Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå holdt verden min på å rase sammen. Har hatt fyktlig vondt i magen det siste døgnet og vært litt urolig for babyen. Skal på ul i morra så jeg har ikke brydd meg om å ringe legen. Var på do og når jeg skulle tørke meg var papiret fult av blod. Kjente jeg fikk pusteproblemer og begynte å bli litt hysterisk. Tørka meg en gang til å fant ut at blodet kom fra tarmen. Ble ovelykkelig. Kan takle det meste med meg selv, men er ille redd for lille babyen min. Nå gleder jeg meg enda mer til å hilse på babyen i morra igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du har kontakta lege uansett. Man skal jo ikke blø fra hverken det ene eller andre stedet.

Skrevet

fra tarmen kan det jo være en liten rift, eller hemorride da...man trenger ikke å kontakte lege for det, om det ikke vedvarer da:)

Skrevet

Enig.. Kommer det fra stumpen er det nok en hemorroide som har sprukket, og ingenting å ta på vei for... Skjønner at du ble piss redd da du trodde det kom fra skjeden da. men siden det ikke gjør det er det ingen grunn til bekymring:)

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Hvis det blør fra endetarmen er det nok hemoroider ja. Da kan man også ha magevondt. Jeg har hatt mye av det her tidligere, rundt uke 18 eller noe sånt.

Kom blod på papiret, og jeg ble kjempe redd, men det var hemoroider.

Skjønner at du blir engstelig. Tenker akkurat som deg, jeg. Kan takle det meste som skjer med meg selv, men ikke hvis noe skjer med babyen min. Men blir jo også redd hvis noe skjer med meg, siden jeg er babyens hus og den er avhengig av at jeg også har det bra da.

Bra du skal på ultralyd i morgen da, så du får se uansett. Men det er nok bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...