Gå til innhold

sykemeldt 40 %, kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle kjede meg disse fridagene, men det gjør jeg. Har null energi, og sitter egentlig bare å glor, i tillegg til at jeg surfer rundt her inne. Er i uke 30 nå, og formen er fin bortsett fra slitenheten. Har lavt blodtrykk også, så det bidrar nok til at jeg har denne tunge følelsen i kroppen til tider. Har andre dager som er helt fine.

Andre som kjeder seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke lest noen ting her inne du da?

Skamme seg over å kjede seg og syte over det når du bare er sykmeldt 40% i uke 30....

Skulle gjerne ha vært like frisk som deg - skal vi bytte?

De som er enda værre er de som syter over at det er så kjedelig å ha perm 3 uker før fødsel.

Skrevet

Hehe...ja, du sier noe. Nei, har vel ingen grunn til å syte når du sier det på den måten. Men, når det er sagt så har vel i grunnen ikke så mange av oss noen god grunn for å syte hvis vi først skal sette det i perspektiv.

Ingen av oss lever i et land med krig, uten mat og hvor vi lever med en daglig frykt for hvordan livet til barnet i magen blir. Men det var for å sette det ekstra på spissen.

Greit å bli minneet på at at jeg tross alt har vært kjempeheldig dette svangerskapet uten noen store plager.

Skrevet

Jeg forstår godt at du kjeder deg. Det er ikke alle som syns det er så lett å finne på ting å gjøre når de plutselig skal ta det veldig med ro og er vant til å være veldig aktiv til vanlig.

Jeg klarer heldigvis å finne på ting jeg kan gjøre hver dag og fordeler det ut over uken slik at det ikke skal bli for mye tungt hver dag. Og jeg er heldigvis glad i å surfe på netter og drive med håndarbeid så da går egentlig dagene ganske så fort. Jeg har vært 100% sykemeldt fra uke 20 og nå er det bare 25 dager til UL termin.

Skrevet

Sett i gang fantasien og hold målet i sikte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...