Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle kjede meg disse fridagene, men det gjør jeg. Har null energi, og sitter egentlig bare å glor, i tillegg til at jeg surfer rundt her inne. Er i uke 30 nå, og formen er fin bortsett fra slitenheten. Har lavt blodtrykk også, så det bidrar nok til at jeg har denne tunge følelsen i kroppen til tider. Har andre dager som er helt fine. Andre som kjeder seg?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Har du ikke lest noen ting her inne du da? Skamme seg over å kjede seg og syte over det når du bare er sykmeldt 40% i uke 30.... Skulle gjerne ha vært like frisk som deg - skal vi bytte? De som er enda værre er de som syter over at det er så kjedelig å ha perm 3 uker før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe...ja, du sier noe. Nei, har vel ingen grunn til å syte når du sier det på den måten. Men, når det er sagt så har vel i grunnen ikke så mange av oss noen god grunn for å syte hvis vi først skal sette det i perspektiv. Ingen av oss lever i et land med krig, uten mat og hvor vi lever med en daglig frykt for hvordan livet til barnet i magen blir. Men det var for å sette det ekstra på spissen. Greit å bli minneet på at at jeg tross alt har vært kjempeheldig dette svangerskapet uten noen store plager.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg forstår godt at du kjeder deg. Det er ikke alle som syns det er så lett å finne på ting å gjøre når de plutselig skal ta det veldig med ro og er vant til å være veldig aktiv til vanlig. Jeg klarer heldigvis å finne på ting jeg kan gjøre hver dag og fordeler det ut over uken slik at det ikke skal bli for mye tungt hver dag. Og jeg er heldigvis glad i å surfe på netter og drive med håndarbeid så da går egentlig dagene ganske så fort. Jeg har vært 100% sykemeldt fra uke 20 og nå er det bare 25 dager til UL termin.
lille sprelle Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Sett i gang fantasien og hold målet i sikte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå