Phantom´ Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Ikke det at jeg har lagt på meg så borti natta mye, men det var skikkelig gufent å se tallet lyse mot meg hos jordmor i dag. 80 kilo... trodde aldri jeg skulle oppleve det... måtte det også være for siste gang :-)
mamiladi Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 :-) Spørs om ikke jeg også kommer til å tippe det magiske 80-tallet, veide meg nå og der sto det 77. OI!!! Det gikk opp for meg nå at jeg om en kilo til har gått opp 20 kg :-o Sært for jeg kan ikke si at jeg føler meg så svær. He he, gulp, har seks uker igjen til termin... Ja ja det kommer noe godt og etterlengtet ut av det :-D Blir mye trilling på meg skjønner jeg!
Han79 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Kjenner til det... Måtte det være en tung morkake og masse vann som er årsaken...
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Ja det er alltid pyton å runde en ny tier. Jeg prøver til daglig å holde meg under 7 tallet, men varierende hell ; ) men nå er det 8 tallet som blærer seg på vekta og vi er ikke venner! Ender på 85 ser det ut til. Men men, er jo for en god sak. Forrige sv.skap så jeg nitallet i øynene og det skal jeg aldri gjøre igjen! : O
Phantom´ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Jepp, satser på en skikkelig 10-kilos-morkake... :-) Men ser jo for så vidt ikke så enorm ut, så jeg regner med at bare jeg får tilbakelagt noen titalls mil med barnevogn så er vel formen på plass... Har forøvrig vært plaget med bekken siden uke 18, så det har blitt lite trim og mye sofasliting...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Uff ja. Bare en kilo til 80 kommer frem på skjermen. Gruer meg. Selv om kiloene ikke er så mange, er det et grusomt tall. Er den første tieren min, men likevel. Målet er å ende på under 85. har 7 uker igjen.
mia engel&fia frøken Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 her å, det var rart å se håpe det ikke blir alt for mange kilo til de neste 6 ukene men er rett å slett så trøtt om dagen så jeg orker ikke gjøre noe ekstra som å gå turer å trene litt så får ta igjen når overskuddet vender tilbake
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Hei kjære venner. Jeg fødte for en uke siden, og til deres trøst har jeg gått ned 14 kg på en uke..... Jeg bikket også over 20 kg opp i vekt, og det er en fryktelig følelse. Jeg spiste veldig mye sjokolade på slutten, men heldigvis ser det ut som endel av kiloene er vann......
Phantom´ Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2008 Er i grunnen ikke bekymret for kiloene, er bare så utrolig å stå der på vekta og se at det lyser et 80-tall der nede.... Hadde aldri i min villeste fantasi sett for meg at jeg skulle bli såååå tung noen gang...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er livredd for å se 90 tallet jeg da..... Men nå er det min siste så jeg vet hva jeg må gjøre for å få det bort igjen! Gikk ned 14 kg de første 2 ukene sist men så seig det på litt etterhvert. Så jeg var 10 kg i pluss når jeg ble gravid igjen. Så et godt råd fra meg - pass på kostholdet selv om dere ammer!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 jeg veier 114 kilo..slå den dere he he...men håper at den går under 100 kilo med engang jeg har født hehh...huff....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Dakar liten.................... Not. Ikke heng deg opp i slike ting når der er mange som tipper både 90 og 100. Jeg var overvektig før jeg ble gravid og det blir ikke bedre når jeg leser om dere som er livredde for å komme over 70 og 80. Selv har jeg tippet 100 og vet at jeg kommer til å slite med å få kiloene av. Pga. en ryggskade kan jeg ikke trene slik jeg gjorde før. Fikk beskjed når jeg var 24 år at hvis jeg skulle ha en rygg som fungerte når jeg var 30 måtte jeg kutte ut trening. Trente da karate og hadde akkurat vært med på NM hvos jeg kom på 4. plass. Og så måtte jeg stoppe. Selvfølgelig kom kiloene på da. Så vær glad du kan gjøre noe aktivt for å få kiloene av etterpå. Jeg må ta det veldig forsiktig og ikke trene noe som jeg bruker ryggen på (med andre ord omtrent ingenting). Så slutt å klag. Litt forbanna jeg kanskje, men måtte få det ut. Blir frustrert av slik småklaging.
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Jeg håper jeg kommer over 80 kg jeg da.. Bare 8 kg igjen nå, og hvis det det kiloene kommer som de har gjort de siste ukene, så går nok det glatt tenker jeg =) Også håper jeg at jeg klarer å beholde iallefall 5 - 10 kg av det igjen etter fødsel og amming..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 Jøss.. Det må da gå an å for andre også snakke om kiloene sine selv om de ikke er overvektige... Det trenger ikke være klaging bare å snakke om det. Håper du får oppfølging fra lege og fysioterapeut med ryggen din, bassengtrening kan være like god kondistrening som alt annet. Det er jo viktig for ryggen din at du ikke er overvektig. Kanskje lurt å prate med en kostholdsekspert også når du er tvunget til å leve et liv med mindre aktivitet enn det du egentlig vil... Sorry, tørr ikke å signere :-) Da blir jeg vel flådd og spist levende av deg..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #15 Skrevet 3. mars 2008 Det høres merkelig ut med en rygg som ikke tåler trening?! Jeg har selv hatt 2 prolapser i ryggen og 7 såkalte nesten prolapser. Har degenererte fasettledd , skev hofte , dårlig lordose og hyper mobile ledd , og fibromyalgi. - Men har da aldri fått beskjed om ikke og trene , snarere tvert imot. -Men det er jo klart at treningen må tilpasses.............Håper at du som skrev at du måtte slutte med karate får rett oppfølgning. Signerer også anonym denne gangen...................
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 Så oppløftende at det er flere der ute som har bikket 80! Jeg er 1,69 cm høy, er gravid i uke 34 og veier nå 84 kg! Det vil si 2 kilo MER enn min mann, som er 1,86 cm høy! Du kan si vi er som Helan og Halvan for tiden knegg knegg:-) Vi tar det med humor vi, og så håper jeg på at det blir med denne ene gangen at jeg ser 80-tallet på vekta;-) Lykke til videre jenter!
ma-85 Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Jeg veier også 80 kilo. Har gått opp 12... 80 ser jo helt forferdelig ut da... Men jeg skal i alle fall ned under 70 igjen ja! Og det rimelig kjapt...
*H* Skrevet 3. mars 2008 #18 Skrevet 3. mars 2008 jeg grudde meg for 70-tallet jeg... alltid ligget rundt 59-61 kg til normalt, og på vekta hjemme vises 67,5 ganske jevnt hver dag (faktisk hver dag nå i 2 uker..). men hos JM forrige uke viste det 70 kg... det var jo med klær og utpå dagen, så det kan jo ikke sammenliknes.. men jeg gruer meg til neste sjekk hos JM, for ellers føler jeg meg så flink siden vekta nå har holdt seg stabil og forholdsvis lav den siste tida.. vil ikke over 70!!!!! buuu.....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. mars 2008 #19 Skrevet 3. mars 2008 Ca 103 kg jeg og lagt på meg nesten 20 kg, er overvektig i utgangspunktet da. Men det som er rart er at alle sier jeg er slankere ellers på kroppen bortsett fra magen da som er enorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå