Gå til innhold

Hei! er "ny" her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Nå har jeg emigrert over til Bim igjen!

Jeg og min kjære har nå bestemt oss for å prøve å få en baby, så pillene er kuttet ut!

Er i min første pp nå, sluttet på pilln for 2 uker siden.

 

er forresten ei jente på 24 år, som har vært på bim mye i 2006, da jeg gikk gravid med mini. gikk over til dib etter han kom ut da, så det er litt spennende å komme hit igjen nå :)

 

mini er forresten 15mnd nå :) håper det ikke tar så lang tid, om vi får en til da. mini kom etter 13pp så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit!

får håpe det går litt raskere enn sist, da!

Veldig koselig her inne, og det hjelper på i den lange ventetida:)

Skrevet

Hei!

 

Velkommen inn hit. Vi får håpe oppholdet ditt blir kortest mulig :)

Kjenner igjen nicket ditt fra Skravle forresten:)

Er selv i min 20. pp med nr. 2.... og snuppa på 2,5 år satt på 4-5. pp'er, så vi får krysse fingre og tær for at det ikke går så lang tid for noen av oss nå da :) Jeg er en smule lei kan du si :)

Skrevet

takk takk!

ja, håper det ikke går så sinnsykt lang tid denne gangen.. forrige gang så ble eg skikkelig lei da, etter ett år.. usj..

tenk å gå i 20mnd! det er jo rålenge!! håper det sitter snart... du har vel bare ventet på meg da, dotten? ;)

Skrevet

He, he. Ja. Jeg har nok det. Men nå som du har kommet, får vi gå hånd i hånd over til 1. tri da :) Lykke til!

Skrevet

Hei,

 

Jeg er også ny her, spennende dette altså:-)

 

Sluttet på piller den 8 feb. så venter på tante rød nå hehe.. Har hatt veldig ømme bryster og stikkninger/murring i magen, men dette er vel pga pille slutt... dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...