Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Vi skal ha treff i morgen, hjemme hos meg. Dere som skal komme, kan dere bekrefte at dere kommer? hvis det er noen nye som vil være med er det bare å slenge seg på=) Vi er rundt 20 år alle sammen, og har babyer på rundt halvåret. Men det er åpent for alle unge mødre, uansett alder på deg og barna=) Blir hos meg i morgen klokken 12:00.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hvor bor du egentlig? Jeg må være på Os til 3 igjen, så tror ikke jeg rekker det...=)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Ja, hvis du ikke kjører blir det nok pes =( Men du kan alltids være med på treff neste gang da. Sjekk innom forumet "Ung mor" her inne på dib, det er stadig treff=) sender deg en pm med tlf nr tilfelle du ombestemmer deg jeg=)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Måtte nok tatt bussen:P Er Trafikkalt gr.kurs jeg skal på, så Men ja, hadde vært koselig å gått på treff hvertfall:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Ja du må være med en annen gang=) har ihvertfall sendt veibeskrivelse og telefonnummer på pm hvis du kan komme allikevel!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Man er så ung som man føler seg. Om man er 40 og føler seg som en ung mor er man hjertelig velkommen. Hadde forøvrig vært interessant å treffe deg , Ludderet, så du er hjertelig velkommen hvis du bor i området. =)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Jeg er jo altfor moden for dere, men likevel innunder katagorien, hihi... Men takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå