☆lieela Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Jeg tror det har startet her hos meg, er 25+6 på vei.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Den kom i uke 18 hos meg.. Dog bare litt, men er nå i uke 25 selv, og det er massemasse hver forbanna dag.... Lei allerede liksom;)
☆lieela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Såpass ja ei venninde av meg sa at ikke melken kom før ETTER man har født, og førstegangsfødende og dum som jeg er. Fikk litt sjokk da jeg oppdaget det i dag altså..det er endel her )
L@boline Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Det må være veldig individuelt det da. Jeg fikk ikke noe melk før etter at jeg hadde født. Har ikke hørt om noen andre som har fått det heller, så det var nytt for meg, og jeg er andregangsfødende :-)
☆lieela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2008 Åh..første jeg tenkte var at det bare var "væske", men er vel ikke det når det kommer mye. Haha, føler meg sååå dum på enkelte områder-ikke lett første gangen Fint å kunne utspørre de litt mer erfarne her inne synes jeg, evig takknemlig
Guttebaby:) Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Synes det er veldig merkelig at du ikke har hørt om det... så man innlegg det har vært om folk som har begynt å lekke tidlig.. Selv lekker jeg som bare det, og har gjort det noen uker.. er 26 uker på vei.. Drit kjedelig, så bare nyt det om dere ikke plages med det. Jeg kjenner forresten mange som har dette problemet... Jeg er førstegangsfødende..
☆lieela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2008 Jeg meldt meg inn her for èn uke siden da...siden er helt ny for meg. Fint å høre at andre er i samme båt...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 er bare 13+2, og har ikke problemet ennå. med min første kom det ørlite gulaktig melk noen uker før fødselen, og det tok et par dager på sykehuset før det var hva jeg kaller produksjon....da våknet jeg å var våt fra topp til tå av melk.... barnepleierne sa det ofte tok litt tid siden jeg fødte i uke 34. kroppen hadde ikke kommet dit enda liksom. det er nok svært individuelt vil jeg tro.....
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Vanligvis kommer den ikke før etter man har født. Men sist jeg gikk gravid kunne jeg våkne på morgenen med en liten sirkel av noe vått akkurat der brystet hadde vært. Den var kun de siste ukene og aldri noe jeg kunne klemme ut. Mener å ha hørt at det kan komme litt råmelk før fødselen spesielt om man hører barnegråt eller noe annet som minner hjernen og kroppen vår på at vi snart skal bli mor. Før jeg ble gravid denne gangen kunne jeg klemme ut litt melk enda det er halvannet år siden jeg sluttet å amme men så snart jeg ble gravid ble det borte
☆lieela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2008 Rart at det er så individuelt egentlig.. Jeg kan jo faktisk sitte å klemme ut masse..(sikkert ingenting i forhold til det lageret som kommer for fullt etter fødsel, men allikevel.) Hadde bare ikke regnet med at det skulle komme så tidlig, men forstår jo at det kan skje nå.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Jeg lekker og etterhvert, men ikke melk - noe blank væske som sikkert bare er med på å forberede melkeganger og sånn på at "her blir det liv!" Men dersom du lekker er det vel strengt tatt ikke lurt å klemme ut melk, da stimulerer du bare til ytterligere produksjon. Og det kan vel fort bli irriterende om noen uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå