Gjest Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Er det særlig sannsynlig? Ikke her i huset, i alle fall.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hehe. Tenkte helst på de som sjøl har utdanning i bøtter og spann, om de ser for seg å bli bytta ut for ei som har tom bøtte.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Nei, det kunne han ikke. Vi har pratet om det før.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Ikke godt å si siden situasjonen ikke er sånn her i huset... Men EN dag, Når jeg har tatt den utdanningen jeg tar sikte på, så kaster nok jeg ham ut tenker jeg.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 FORDI du har utdanninga da, eller fordi han ikke har like mye, eller har feil type? Eller bare fordi han bør kastes ut uansett?
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Hehe;) Det var egentlig bare ironi. Men skal jeg være ærlig så tror jeg det hadde vært han som hadde kastet meg ut, for han hadde ikke taklet å ha en "karrierekvinne"
Tøysetipp Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Håper da det. Jeg er ikke i nærheten av hennes utdannelse. Hun 8 år på universitet og jeg 3 år på høgskole. Takk og pris var det ikke utdannelsen min hun fallt for. Hennes eks har forøvrig ingen utdannelse.
Tøysetipp Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Det er imidlertid lite flatterende med de som stadig må poengtere hvor høyt utdannede de er..
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Om vi hadde blitt skilt nå, så klarer jeg ikke å se for meg at mannen min skulle velge ei uten noe som helst utdannelse. Om det er reelt, eller bare noe jeg innbiller meg er jo vanskelig å si da... Vi ble sammen da vi var "bare barna", og jeg hadde planer om å studere, han ikke. En ting er sikkert, hadde vi ikke flyttet fra hjembygda og studert begge to, så hadde vi ikke vært sammen i dag...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Ja det kunne han, for han er 179cm )) Og da er de jo sammen med enkle damer har jeg hørt. Neeeeei det vet jeg faktisk ikke, det har aldri vært noe tema hjemme. I og med at vi har tenkt og forbli gift.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #12 Skrevet 3. mars 2008 Det vil jeg tro. Jeg er den første han har vert sammen med som har utdannelse, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå