nr-4-i-oktober Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Legen henviste meg for å utelukke tvillinger ( siden jeg har vært mye dårligere i dette svangerskapet enn i de tre forrige). Siden jeg har mistet tidligere og er ganske bekymra, var det også grunn til henvisning. Var ganske nervøs før jeg gikk inn, men alt var helt i orden. Fikk se et bankende hjerte, og det lille knøttet i magen som "sprella". Så godt å vite at alt ser helt flott ut i magen. Gleder meg til de kommende ukene, og til at formen bedrer seg! Håper alle dere andre også får en flott ettermiddag!!
lin76 Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Så fint! Gratulera så masse, og ein god dag vidare til deg også!
temine Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Så herlig da:)!! Jeg skal og på ul i 8+5 (eller 8+2...ikke helt sikker). Håper og på å se ett bankende hjerte, har hatt noen blødninger så er litt usikker. Hadde jo vært ekstra artig med en liten sprellende peanutt da...er vel sånn akkurat i de dager de begynner med det:) Har drømt om tvillinger selv jeg, men tror ikke det er det. Er vel noe mange tenker på, litt skrekkblandet fryd:) Lykke til videre:D
Daisy :) Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Så gøy !!!! Som jeg skrev i ett annet innlegg er det så kjekt å lese on når det går bra. Har selv mistet i uke 12, å er jo nå nervøs. Ska til UL i uke 7, men det er jo lenge til, hele to uker, ja ikke lett å vente.
Lova Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Så flott! Jeg skal til UL i uke 8 selv.Gleder meg!!!!I dag tok jeg blodprøve for å utelukke XU.Hadde det en gang for mange år siden, men har vært gravid 2 ganger etter det, så det går sikkert bra, men greit å få det bekreftet allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå