Gå til innhold

Har dere tenkt på forsikring.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når man bør tegne forsikring for barnet..

Er det noen her som gjort det allerede før barnet ble født??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må ha fødselsnummer først så man må nok vente. skal ha forsikring på barnet gjennom fokus bank, koster 50kr i mnd.

Skrevet

Sjekk deres forsikringer. Min samboer har kjempforsikring gjennom jobben, som inkluderer meg og lilleknøttet. Jeg har selv men det er en kjempe forsikring på babyen. Noen banker om ikke alle, har en polisy på at de ikke forsikrer babyer før de har nådd tre mnd. Sikkert pga krybbedødfare.

Men ofte har man forsikringer som også gjelder barna men man har ikke sjekket det ordentlig, så sjekk deres egne forsikringer før dere tegner ny. :)

Skrevet

Vi har papiprene liggende, men sender først inn når babisen er født.

Skrevet

Noen som har tegnet spedbarnsforsikring som koster 30 kr?

Skrevet

jeg har tegnet spedbarnsforsikring. den gjelder fra og med fødsel. det koster meg 30 kr mnd og det er så lite. vil sørge for utbetaling etc ved sykdom og evt død.

Skrevet

Vi har jentene våre forsikret på ace europe, og har faktisk snakket med de i dag ang. når vi skal melde inn lillemann og det kan vi gjøre den dagen han blir født(nok med fødselsdato),person nr kan vi registrere senere, han går da under samme reglene...foreskriftene.. eller hva det nå heter som jentene går under fra dag 1. i sitt liv:)

Skrevet

Du kan forsikre deg allerede fra uke 28 i codan forsikring, sjekk ut www.codanforsikring.no:) Forutsetter at du har hatt et problemfritt svangerskap, ikke høyt blodtrykk osv..

Hva forsikringen dekker

Medisinsk invaliditet

En skade som er ufrivillig påført kroppen i en plutselig ytre hendelse. En livsvarig reduksjon av den forsikredes fysiske helsetilstand.

Dødsfall

Forsikringen gir erstatning hvis barnet som er forsikret dør uansett årsak.

Hva skjer ved en fødselsrelatert sykdom eller ulykke?

Hvis barnet blir utsatt for en skade eller sykdom ved fødselen eller en ulykke i sine første seks måneder, vil erstatningen bli utbetalt så fort graden av medisinsk invaliditet er fastsatt. Ved dødsfall blir erstatningen utbetalt med en gang.

Hva skjer ved akutt innleggelse på sykehus

Hvis barnet som er forsikret akutt legges inn på sykehus på grunn av ulykkesskader eller sykdom og blir liggende på sykehus sammenhengende i fire døgn eller mer utbetales kr 100 per døgn fra første dag.

Hva skjer når barnet fyller seks måneder?

Vår klare anbefaling er at alle barn (og voksne) bør være forsikret hele livet. Derfor kommer vi til å kontakte deg om barneforsikringen Codan Barn i god tid før VenteBarn forsikringen opphører. Codan Barn gjelder frem til barnet er 20 år forutsatt at du fornyer den hvert år.

Skrevet

Storebrand har for så vidt og mini-forsikring fra 0-3 mnd hvis du føler det er unødvendig å forsikre før fødsel :)

Skrevet

Vi har storebrand forsikringen!!!

Der får vi 7 dagers behandlingstid på oss selv,å så sendt til det sykehuset i norden der di mener vi kan få best behandling.Synes det er kjempe bra.Slipper sykehus køen her i norge å masse dritt!

Så når knøtte er født å den får et person nr å sånn så skal den få storebrand forsikringen den også.Vi er stor fornøyde med dem vi....

Er det mange som forsikrer barnet FØR det er født?Har ikke hørt at det er mange som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...